X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 بهمن 1396, 16:34
کد خبر: 25956
خبرنگار: khani
نظرات: 1

نبود فروغ موری در سپاهان مشهود است

شهبازی: اشتباهات فردی دلیل باختمان مقابل همیاری بود

شهبازی:  اشتباهات فردی دلیل باختمان مقابل همیاری بود شهبازی:  اشتباهات فردی دلیل باختمان مقابل همیاری بود
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: مقابل تیم همیاری ارومیه نتیجه نگرفتیم به خاطر اشتباهات فردی، اما بچه‌ها تلاش خودشان را کردند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، سمیه شهبازی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: بیست‌ و چهارم بهمن ماه جاری با تیم همیاری ارومیه در این شهر مسابقه دادیم و 4 بر 3 نتیجه را واگذار کردیم.

وی افزود: این بازی یک ماراتن بود؛ آن‌ها گل می‌زدند، ما گل می‌زدیم و دوباره به همین ترتیب گل‌زدن‌ها تکرار می‌شد تا اینکه بر اثر اشتباهات فردی در نهایت نتوانستیم نتیجه دلخواهمان را بگیریم؛ حتی 4 بر 1 عقب افتاده بودیم که با غیرت بچه‌ها جبران کردیم و تنها با اختلاف یک گل باختیم؛ در واقع بازیکنان با جان و دل همه تلاششان را کردند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان تصریح کرد: چند روز بیشتر نیست که از آسیب‌دیدگی فروغ موری می‌گذرد اما خود این اتفاق به قدری ناراحت‌کننده بود که همه‌مان شوکه شدیم و من باید بچه‌ها را به لحاظ روحی روانی آماده می‌کردم تا به خودباوری برسند؛ متأسفانه اتفاقی بود که پیش آمد و چاره‌ای هم نیست باید قبول کنیم، اما می‌توانیم با یک نتیجه‌گیری خوب در ادامه فروغ را خوشحال کنیم.

وی اضافه کرد: حتی در همین بازی چند نفر از بازیکنان لباس فروغ را پوشیدند تا هر کدام که موفق به گلزنی می‌شوند، گل را به فروغ تقدیم کنند.

شهبازی عنوان کرد: از همان ابتدا که کلا مسابقات لیگ شروع شد برنامه‌های تمرینی‌مان طوری بود که کارهای تاکتیکی‌ در زمین به فروغ ختم می‌شد به همین خاطر وجودش در تیم خیلی مهم بود و الان نبودش مشهود است چراکه به ناحق دچار آن آسیب‌دیدگی شدید شد.

وی ادامه داد: به هر حال ما باید حرفه‌ای به این موضوع نگاه کنیم بچه‌ها هم با خوب کار کردن در 5 بازی باقی مانده می‌توانند جواب زحمات این بازیکن و زحمت‌های خودشان را بدهند و کاری کنند جای فروغ پر شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در پایان اذعان داشت: با توجه به نتیجه‌‌ای که مقابل همیاری به دست آوردیم رفتیم رده سوم جدول، اما با تیم رده دوم یعنی سیرجان به لحاظ امتیاز خیلی فاصله نداریم و به امید خدا می‌توانیم بالاتر هم برویم چون هنوز فرصت هست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها