X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 اسفند 1396, 16:49
کد خبر: 26102
خبرنگار: lark
نظرات: 2

شرایط جدول حساسیت بازی را زیاد کرده بود

جهان نجاتی: سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بودیم

جهان نجاتی: سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بودیم جهان نجاتی: سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بودیم
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت سپاهان داشتیم و می‌دانستیم از چه نقاطی می‌توانیم حمله کنیم تا به نتیجه برسیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مریم جهان نجاتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: این بازی یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ بود. دو تیم خوب و پر مهره ای مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند و شرایط جدول حساسیت بازی را زیاد کرده بود.
وی ادامه داد: تمام هفته گذشته بر روی روحیه بازیکنان تیم کار کرده بودیم که درگیر احساسات و حساسیت بازی نشوند. در دور رفت نیز درسیرجان در یک بازی خانگی 4 گل به آن‌ها زده بودیم. به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم را می‌دانستیم. می‌دانستیم از چه نقاطی حمله کنیم تا به نتیجه برسیم. امروز هم بچه‌ها هم تمام آنچه را که از آن‌ها می‌خواستیم در زمین اجرا کردند.
وی افزود: متاسفانه فشار بازی‌های لیگ موجب مصدومیت‌های زیادی برای ما شده است. دو بازیکن کلیدی و خوب خود را در این بازی نداشتم و این بازی خوب و سطح کیفی خوب آن همه نوید کمک به تیم‌های ملی بزرگسال را می‌دهد و من برای فوتبال بانوان خوشحالم چون مطمئن هستم که این بازیکنان می‌توانند به تیم ملی بزرگسالان کمک کنند.
جهان نجاتی که در طول بازی اعتراضات شدیدی به تصمیمات داوران داشت در جواب این سئوال که داوری بازی را چطور دیدید؟ بر خلاف رفتار کنار زمینش در طول بازی گفت: داوری بسیار خوب بود و من اعتراضی به داوری نداشتم و تنها به بازیکنانم تاکید می‌کردم که چگونه بازی کنند و داوران قضاوت خوبی داشتند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها