X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 اسفند 1396, 13:15
کد خبر: 26157
خبرنگار: lark
نظرات: 2

این حجم از اشتباهات داوری قابل گذشت نیست

عمادی: چرا همیشه سپاهان باید از داوری ضرر کند؟

عمادی: چرا همیشه سپاهان باید از داوری ضرر کند؟ عمادی: چرا همیشه سپاهان باید از داوری ضرر کند؟
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان ,شهلا عمادی سرپرست تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفتگو با رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS درباره اتفاقات بازی سپاهان اصفهان و راه یاب ملل کردستان در سنندج در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر صحبت کرده است. مسابقه ای که سپاهان در فاصله 20 دقیقه به پایان بازی تیمش را از مین بیرون کشید.

بازی با راه یاب ملل

*اتفاقاتی که در بازی با راه یاب ملل سنندج رخ داد همانند بازی های قبل بود و واقعا نمی دانم چه موضوعی پشت این قضیه است که باید در هر مسابقه با مشکلات داوری مواجه شویم.همان قضایایی که در بازی با ایلام و سیرجان رخ داد در بازی با راه یاب ملل هم تکرار شد.برای ما جالب بود که بازیکنان آن ها در زمین با بازیکن ما دست به یقه می شوند و اتفاقی برای آن تیم رخ نمی دهد اما بازیکن ما اخطار می گیرد. اخراج الهام فرهمند کاملا بی مورد ، گل دوم راه یاب ملل آفساید بود و در یک صحنه مبهم علیه ما پنالتی می گیرند. من امسال اتفاقات عجیبی در این لیگ دیدم. واقعا قابل درک نیست که در بازی با ارومیه کمک داور با گل تیم همیاری ، خوشحالی خود را بروز می دهد.

داور آماتور؟
برای قهرمانی یا پیروزی جنگیدن ، منطقی است اما جایگاه مرام و پهلوانی کجاست؟ اول تا سوم شدن به هر قیمتی درست نیست. ما در 3 بازی مهم از داوری آسیب دیدیم و اگر امتیازات این بازی ها را می گرفتیم مدعی قهرمانی بودیم. بازی سپاهان و راه یاب ملل مهم ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر بود پس چرا باید یک داور آماتور بازی را قضاوت کند؟ هم تیم ما و هم تیم راه یاب ملل می خواستند سلطنت نوروزی این بازی را داوری کند اما این اتفاق رخ نداد. ما از این ناراحتیم که در بازی های حساس ، این بلاها بر سر ما آمده است و به طور توام ، هم به ما ضرر زده و هم به رقبای ما سود رسانده است.

اشتباهات را قبول دارند اما …
بازی ها که تمام می شود و فیلم ها را برای فدراسیون می فرستیم همه تایید می کنند که داور اشتباه کرده اما این برای ما چه سودی دارد و چه تحولی اتفاق می افتد؟ در بازی با سیرجان 2 پنالتی و گل صحیح ما از بین رفت و آقای اصفهانیان بازی سپاهان و شهرداری سیرجان را بررسی کردند و حق را به ما دادند. گل صحیح ما در بازی با پالایش ایلام هم درست بود و همه اعتراض های ما به حق بوده است. باشگاه سپاهان در عرصه تیمداری در بخش زنان وارد شده و هزینه کرده است و باشگاهی است که به همه تعهدات خود عمل می کند. وقتی چنین رفتاری با سپاهان می شود تیمداری باشگاه در آینده هم با اگر و اما همراه می شود و این اتفاق ها دلسرد کننده است.

چرا همیاری بله و آذرخش نه؟

تیم همیاری آذربایجان غربی در همه بازی های خود حاضر شده بود و تیمی است که می تواند یقه تیم های دیگر را بگیرد. پس برای چه باید به این تیم اجازه داده شود که برابر سیرجان به میدان نرود؟ آن هم در شرایطی که نتایج شهرداری سیرجان در سرنوشت بقیه تیم ها اثر دارد. آذرخش تهران برای بازی با راه یاب ملل سنندج درخواست کرده که به سنندج نرود چون وضعیت مالی نابسامانی دارد اما آذرخش را مجبور کردند که در این بازی حضور یابد چون نظم کار به هم می ریزد و کار درستی هم بوده اما چرا به همیاری فشار وارد نمی شود؟

تکرار مکرر ؛ چرا همیشه سپاهان؟
فوتبال یک رشته ورزشی سنگین است و دختران ما با انگیزه می آینده و یک سال از زندگی و خانواده خود دور می شوند و برای موفقیت هر روز تلاش می کنند. در این شرایط زمانی که این مسائل پیش می آید و در عین تاسف ، تکرار می شود و عزمی برای پایان دادن به آن نیست حاصل فقط دلسردی و بی انگیزگی است. داوری که در بازی ما و پالایش ایلام اشتباه کرد دوباره در بازی ما و راه یاب ملل داور بود و زمانی که به او می گوییم شما مسبب آن اشتباه بودید می گوید تصمیم کمک داور بوده. مگر شما داور وسط نیستید؟ مگر شما اختیار تغییر تصمیم کمک داور و مدیریت بازی را ندارید؟ در بازی با سیرجان ، داور پنالتی می گیرد و زیر دست و کارت داور می زنند و به داور می گویند اگر پنالتی باشد فلان می کنیم و هیچ خبری از اخراج نیست و به راحتی پنالتی ما را تبدیل به کرنر می کنند. این حجم از اشتباهات داوری قابل گذشت نیست. دغدغه ما این است که این مشکلات یک بار برای همیشه حل شود. اشتباه داوری جزئی از داوری است اما مشکل ما ، تکرار مکرر اشتباهاتی است که همیشه به ضرر ما تمام می شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها