X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 اسفند 1396, 13:49
کد خبر: 26207
خبرنگار: khani
نظرات: 1

داوری خیلی اذیتمان کرد

شهبازی: اگر در فدراسیون آشنا داشتم قطعا قهرمان می‌شدیم

شهبازی: اگر در فدراسیون آشنا داشتم قطعا قهرمان می‌شدیم شهبازی: اگر در فدراسیون آشنا داشتم قطعا قهرمان می‌شدیم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: امتیازاتی را از دست دادیم که دلیل آن فنی نبود و فقط به‌خاطر اشتباهات داوری فاصله ما با صدر جدول زیاد شد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،سمیه شهبازی در گفت‌وگو با ایمنا در مورد کسب مقام چهارمی تیمش در مسابقات لیگ برتر امسال، اظهار کرد: نیم فصل اول را با دو باخت پشت‌سر گذاشتیم و نیم‌فصل دوم برای جبران آمدیم. تا بازی مقابل شهرداری بم هم خیلی خوب جلو آمدیم و در این دیدار با شهرداری بم هم‌امتیاز شدیم.

فدراسیون فوتبال در مقابل اشتباهات داوری فقط از ما عذرخواهی کرد


وی ادامه داد: بازی یک‌طرفه‌ای را مقابل پالایش گاز ایلام داشتیم و مالکیت توپ دست تیم ما بود. دقایق آخر این دیدار توپی را وارد دروازه حریف کردیم که به اشتباه داور آفساید اعلام شد و در همان صحنه زانوی فروغ موری دچار آسیب‌دیدگی شد. زمانی که فیلم کامل بازی را برای فدراسیون ارسال کردم به من گفتند گل سپاهان صحیح بوده است و ما غیر از عذرخواهی، کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم.

شهبازی افزود: بعد از مصدویت فروغ موری، همه بازیکنان از نظر شرایط روحی به‌هم ریختند چون موری یکی از امتیازات تیم من بود و زمانی که تیم دیر بسته شد، همه برنامه‌ریزی‌های تیم طبق حضور این بازیکن در ترکیب تیم انجام گرفت و همه کارها به این بازیکن ختم می‌شد.

باختمان مقابل همیاری ارومیه را قبول دارم


سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باخت سپاهان در دیدار مقابل همیاری ارومیه بر روی اشتباه خودمان بود و این باخت را قبول دارم و این موضوع را همه جا اعلام کرده‌ام اما پس از این باخت، شرایط تیم خوب شد و تا قبل از بازی مقابل شهرداری سیرجان هم برد داشتیم. در بازی مقابل شهرداری سیرجان، داور پنالتی دقایق اول بازی که به نفع ما بود را نادیده گرفت. همچنین توپی را وارد دروازه حریف کردیم که به تأیید همه کارشناسان فوتبال آفساید نبود اما داور این توپ را هم آفساید اعلام کرد. در کل ۹۰ دقیقه این دیدار داور طوری قضاوت کرد که در اصل قصد داشت تیم شهرداری سیرجان برنده از میدان بیرون بیاید. فیلم این بازی را هم که برای فدراسیون ارسال کردیم به‌غیر از عذرخواهی، حرف دیگری به ما نزدند.

وی خاطرنشان کرد: با امتیازاتی که بر اثر اشتباهات داوری از دست دادیم، فاصله سپاهان در جدول مسابقات با شهرداری بم و شهرداری سیرجان زیاد شد. در اواسط بازی مقابل راه‌یاب ملل سنندج درگیری شدیدی به وجود آمد که در این درگیری داور به اشتباه یک کارت زرد به الهام فرهمند کاپیتان سپاهان داد. هنوز ۳۰ ثانیه از این صحنه نگذشته بود که فرهمند در زمین حریف خطایی انجام داد و کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد. داور این دیدار همان داوری بود که بازی ما مقابل پالایش گاز ایلام را سوت زد و به اشتباه خود سه امتیاز این دیدار را از ما گرفته بود.

اتفاقات امسال با قصد و غرض بود


شهبازی اظهار کرد: با وجود اینکه شب قبل از بازی مقابل سنندج با گلاره ناظمی تماس گرفتم و از او درخواست کردم برای نظارت از بازی ما مقابل راه‌یاب ملل سنندج بیاید چراکه این دیدار فینال بود و ما برای کسب مقام دومی و سومی می‌جنگیدیم. ناظمی با وجود اینکه قول آمدن به من داد اما زمان مسابقه به دلیل اینکه نتوانسته بود بلیط برگشت تهیه کند بر سر این دیدار حاضر نشد. آیا این اتفاقات کمی با قصد و غرض نیست!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تیم همیاری ارومیه در نیم‌فصل دوم خیلی عالی شده بود و یقه ما و خیلی تیم‌های دیگر را گرفت، ادامه داد: پس از اینکه تیم همیاری ارومیه تصمیم گرفت مقابل شهرداری سیرجان حاضر نشود، با مسئولان فدراسیون تماس گرفتم و دلیل نرفتن این تیم را پرسیدم و گلاره ناظمی به من گفت چون تیم همیاری ارومیه دو بازیکن محروم و دو بازیکن مصدوم دارد با درخواست آن‌ها موافقت کردیم. در حالی که تیم ذوب آهن را مجبور کردند مقابل شهرداری بم حاضر شود. پشت این قضایا چیزهایی پنهان است.

اگر در فدراسیون آشنا داشتم قطعاً قهرمان می‌شدیم

وی تصریح کرد: من اگر کسی را در فدراسیون داشتم مطمئناً امسال قهرمان می‌شدیم. واقعاً حق سپاهان را خوردند. باخت ما در نیم‌فصل اول به تیم‌های شهرداری سیرجان و شهرداری بم و همچنین مقابل شهرداری ارومیه فنی بود و این سه باخت را قبول می‌کنم اما بقیه باخت‌ها فنی نبود.

شهبازی با بیان اینکه تیم ما امسال دقیقه ۹۰ بسته شد وگرنه حرف‌های بیشتری برای گفتن داشتیم، خاطرنشان کرد: سپاهان در کورس قهرمانی بود و همه این موضوع را به چشم دیدند. دو تیم شهرداری بم و شهرداری سنندج امسال زحمات زیادی کشیدند. اما امسال داوری خیلی ما را اذیت کرد. سال دیگر کاری می‌کنم که حتی اگر داور هم بدترین قضاوت‌ها را داشته باشد، اجازه ندهم کسی قهرمانی را از سپاهان بگیرد.

داوران هماهنگ نبودند


سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: وقتی که دو روز مانده به شروع لیگ برای داوران جلسه می‌گذارند و در مدت دو ساعت همه موارد را برای داوران توضیح می‌دهند یا اینکه داور وسط و کمک‌ داورهای او شب قبل از بازی به شهر میزبان می‌روند و با همدیگر هماهنگ نیستند، نتایج همین می‌شود. متأسفانه کار از ریشه اشتباه است و ضرر این اشتباهات را فقط بازیکنان من می‌بینند که یکسال زحمت کشیده‌اند.

وی در مورد شرایط روحی تیمش پس از کسب عنوان چهارمی مسابقات لیگ برتر امسالف گفت: قطعاً شرایط روحی خوبی ندارند، بچه‌ها پس از بازی مقابل شهرداری سیرجان نابود شدند ولی در هر صورت این بچه‌ها مثل آقایان آنقدر حرفه‌ای نیستند که سریع بتوانند خودشان را جمع کنند.

شهبازی در مورد برنامه‌اش برای سال آینده، گفت: در حال حاضر درگیر اعزام بازیکنان تیم ملی برای مسابقات برون‌مرزی هستم و پس از آن برای سال آینده با باشگاه سپاهان صحبت می‌کنم و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهیم. مطمئناً خیلی زودتر از امسال تمرینات را شروع می‌کنیم. یک دوره استعدادیابی در استان اصفهان برگزار می‌کنیم تا بتوانیم تیم خوبی را برای فصل آینده ببندیم.

از باشگاه سپاهان متشکرم


سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با تشکر از باشگاه سپاهان به دلیل فراهم کردن شرایط لازم برای عمل جراحی مصدومان تیم و حمایت‌های مسئولان باشگاه از تیم، خاطرنشان کرد: با کسب نتایج خوب تیم هم باشگاه سپاهان و هم خودم امیدوار به کسب قهرمانی شده بودیم. سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای است و دید سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان و دیگر مسئولان هم حرفه‌ای است و زمانی‌که موتجه شدند باخت‌های تیم فنی نبود، از ما حمایت می‌کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها