X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 اردیبهشت 1397, 09:18
کد خبر: 26441
خبرنگار: khani
نظرات: 3

طلایی‌پوشان به ویسی رسیدند

جنگ پایین جدولی‌ها در اهواز

جنگ پایین جدولی‌ها در اهواز جنگ پایین جدولی‌ها در اهواز
در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان مهمان استقلال خوزستان است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، هفته بیست و نهم و ما‌قبل پایانی لیگ برتر فوتبال با توجه به حساسیت بازی‌ها برای تشخیص تیم‌های سقوط کننده در روز یکشنبه دوم اردیبشهت‌ماه و به صورت همزمان برگزار می‌شود و سپاهان اصفهان باید با استقلال خوزستان پیکار کند.

طلایی‌پوشان پس از کسب 2 پیروزی متوالی در 3 هفته گذشته موفق به بردن نشده‌اند و همین امر سبب شده تا آن‌ها کماکان خطر سقوط را احساس کنند؛ شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در صورت کسب پیروزی در این دیدار به طور قطعی در لیگ برتر ماندنی خواهند شد.

استقلال خوزستان اما در شرایط بحرانی‌تری نسبت به سپاهان قرار دارد و و تنها 3 امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد و شاگردان ویسی علاوه بر جنگیدن برای ماندن در لیگ به دنبال جبران حواشی بازی رفت هستند؛ ویسی نیز که فصل گذشته در سپاهان بود انگیزه زیادی برای بردن تیم سابق خود و نشان دادن ارزش‌های خود دارد.

* داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان


این بازی از ساعت 18 روز یک‌شنبه و در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز می‌شود و محمد‌حسین زاهدی‌فر قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و جلیل شعرانی، علی دودانگه و علیرضا حیدر‌پناه نیز وی را در این امر یاری می‌کنند؛ یداله جهانبازی هم ناظر این بازی است.

* محرومان و مصدومان دو تیم

سپاهان در این بازی سیاوش یزدانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و رسول نویدکیا و مروان حسین به علت مصدومیت قادر به همراهی سپاهان نیستند.

اسماعیل شریفات از استقلال خوزستان نیز به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت اما به نظر می‌رسد سایر بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم خود نداشته باشند.

* نتایج بازی‌های گذشته


شاگردان منصور ابراهیم‌زاده هفته گذشته میزبان صنعت نفت آبادان بودند و در پایان با نتیجه 1 بر 1 به تساوی رسیدند؛ سپاهان با کسب 6 پیروزی، تساوی در 11 بازی و متحمل شدن 11 شکست و با 29 امتیاز از 28 هفته گذشته در رده دوازدهم جدول رده‌بندی حضور دارد.

استقلال خوزستان نیز در 28 هفته گذشته 6 پیروزی کسب کرده‌، در 9 بازی به تساوی رسیده‌ و 13 بازی را با شکست پشت سر گذاشته‌ است و با کسب 27 امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارد؛ شاگردان ویسی هفته قبل میزبان پیکان بودند که با نتیجه صفر بر صفر به تساوی رسیدند.

* تاریخچه بازی‌های دو تیم


این دو تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال 9 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که حاصل آن 6 پیروزی برای سپاهان بوده است و 3 بازی نیز به تساوی انجامیده است، استقلال خوزستان تا‌کنون موفق به کسب پیروزی برابر سپاهان در لیگ برتر نشده است.

بازی رفت دو تیم در هفته چهاردهم و در ورزشگاه نقش جهان که با حواشی بسیاری نیز همراه بود، به تساوی 1 بر 1 دو تیم انجامید؛ در آن دیدار جلال‌الدین علی‌محمدی برای سپاهان و وحید نامداری برای استقلال خوزستان موفق به گلزنی شدند..

* بهترین گلزنان دو تیم

در سپاهان ساسان انصاری با 10 و جلال‌الدین علی‌محمدی با 7 گل بهترین گلزنان این تیم هستند و پس از آن‌‌ها مهدی شریفی که 3 گل به ثمر رسانده‌‌ است دیده می‌شود؛ در تیم استقلال خوزستان نیز یونس دلفی 4 و جونیور مارینی 3 گل به ثمر رسانده‌اند و بهترین گلزنان این تیم هستند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها