X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 تیر 1397, 12:14
کد خبر: 26851
خبرنگار: khani
نظرات: 2

امیدوارم امسال سپاهان نتیجه بهتری کسب کند

فرهمند: با وجود هر شرایطی در سپاهان می‌مانم

فرهمند: با وجود هر شرایطی در سپاهان می‌مانم فرهمند: با وجود هر شرایطی در سپاهان می‌مانم
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با وجود اینکه از تیم‌های خارج استانی هم پیشنهاد داشتم اما اولویت اول و آخرم تیم شهر خودم است و در سپاهان می‌مانم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، الهام فرهمند فوتبالیست ملی پوش اصفهانی که در فصل قبل لیگ برتر بانوان کشور با پیراهن سپاهان به میدان رفت در گفت‌وگو با ایمنا در مورد تمرینات تیم ملی، اظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی اسفندماه سال گذشته آغاز شد، از آن زمان تا کنون به غیر از خردادماه که فصل امتحانات است، در هر ماه دو اردو برگزار و اردوی بعدی نیز از ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر مسابقه‌ نزدیکی پیش‌رو نداریم وبرای مسابقات مقدماتی المپیک توکیو ۲۰۲۰ تمرینات را ادامه می دهیم، فرصت زیادی تا این رقابت‌ها داریم و امیدوار هستیم تا آن زمان اردوها به طور منظم برگزار شود و نتیجه‌ مدنظر کادرفنی تیم ملی را به دست آوریم.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد سطح فنی سرمربی تیم، افزود: اظهار نظر در مورد سرمربی تیم در حیطه وظایف من نیست اما بر حسب تمریناتی که انجام می دهیم، مربی خوبی داریم و از نظر فنیبسیار عالی کار می کنند. سال گذشته هم با همین سرمربی در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کردیم، البته نیازمندِ یک‌سری امکانات از جمله استفاده از سالن بدنسازی، استخر و غیره هستیم که نتوانستیم در اردوهای قبلی این امکانات را در اختیار داشته باشیم.
فرهمند در پاسخ به این سوال که امسال هم با تیم سپاهان در لیگ برتر شرکت می‌کنید یا تیم دیگری؟ گفت: امسال هم در سپاهان می‌مانم. شرایط این باشگاه در فصل گذشته خوب بود و امیدوارم امسال سپاهان نتیجه بهتری کسب کند. سرمربی و سرپرست تیم سپاهان برای فصل پیش‌رو با من صحبت کرده‌اند و منتظر اتمام امتحانات برخی بازیکنان هستیم تا تمرینات تیم را شروع کنیم.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه آیا از تیم‌های دیگر پیشنهاد نداشته‌اید، تصریح کرد: از ذوب آهن پیشنهای نداشتم اما تیم‌های خارج استانی پیشنهاد دادند تا برای آن ها بازی کنم ولی همیشه اولویت اول و آخرم تیم‌های شهر خودم است و با وجود هر شرایطی باز هم در تیم سپاهان می‌مانم.
وی در مورد شرایط تیم سپاهان خاطرنشان کرد: امسال کمی شرایط سپاهان بهتر شده است اما هنوز منتظر نتیجه نهایی هستیم چراکه احتمال تغییر وجود دارد و امکان تخصیص بودجه و امکانات بیشتری وجود دارد. خوشبختانه شرایط تیم فوتبال آقایان سپاهان به ثبات رسیده و ما راحت‌تر می‌توانیم در مورد شرایط تیم‌ خودمان با باشگاه صحبت کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها