X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 شهریور 1397, 00:02
کد خبر: 27545
خبرنگار: lark
نظرات: 2

بازیکنی که قلبش با ما نیست باید برود

شهبازی: سپاهان متکی به تیم است نه شخص

شهبازی: سپاهان متکی به تیم است نه شخص شهبازی: سپاهان متکی به تیم است نه شخص
سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می گوید سپاهان قرار نیست متکی به شخص باشد و با رفتن فروغ موری دچار مشکل شود. شهبازی در مورد جدایی فروغ موری صحبت کرده و گفته بازیکنی که دلش با تیم نیست را به زور نگه نمی دارد‌.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از پایگاه خبری ورزش زنان ایران ، تیم فوتبال سپاهان خود را مهیای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان می کند و در تدارک حضوری موفق در لیگ جدید است.
سمیه شهبازی سرمربی سپاهان در دومین فصل تیمداری سپاهان در لیگ برتر در گفتگویی در مورد شرایط این تیم و جدایی فروغ موری صحبت کرده است.
هنوز بازیکنی جذب نکرده ایم
حدود یک ماه است کار خود را شروع کرده ایم. در فاز بدنسازی قرار داریم و به تدریج به سمت کار با توپ و کارهای تاکتیکی می رویم. تیم به تدریج در حال کامل شدن است و اوضاع بدنی بازیکنان بهتر می شود. هنوز به صورت رسمی بازیکنی را جذب نکرده ایم. قصد داریم چند بازیکن را تا اواخر شهریور جذب کنیم. در همه خطوط نیازمند تقویت هستیم اما می خواهیم چهره جدید و جوانی از سپاهان به نمایش بگذاریم.
سپاهان برای فروغ موری 20 میلیون هزینه پزشکی کرد
یافتن جانشین برای فروغ موری سخت است اما سپاهان متکی به تیم است نه شخص. فروغ موری دوست داشت که به ملوان برود و برخی مسائل را پیش آوردند که فروغ تصمیمش را به سرعت برای جدایی از سپاهان گرفت. می توانم به جرات بگویم بهترین قرارداد و عمل به تعهد در تمام ایران را سپاهان دارد. سپاهان فصل قبل برای فروغ موری روی هم 20 میلیون تومان هزینه پزشکی کرد. ما به هیچ وجه قصد منت گذاشتن نداریم اما به نظر من فروغ می توانست اخلاقی تر رفتار کند.
بازیکنان ما گاهی نمی خواهند منطق را دخیل کنند . ملوان و سپاهان با هم قابل مقایسه نیستند به نظر من صحبتی که با فروغ شد او را در فضای دیگری برد. من نمی دانم دقیقا چه مبلغی به او پیشنهاد داده اند اما بحث این است که در سپاهان اگر به یک بازیکن بگویند 2 میلیون تومان یا 50 میلیون تومان به او پرداخت می شود این پرداخت اما و اگر ندارد اما در سایر تیم ها هم شرایط به همین ترتیب است؟
بازیکنی که قلبش با ما نیست باید برود
من و فروغ موری حتی به مرحله ای نرسیدیم که بخواهیم در مورد مسائل مالی صحبت کنیم. من از آخر فصل از او جدا شدم اما به طور مرتب با او در تماس بودم اما یک شب که در راه تهران بودم او با من تماس گرفت و با شتاب ، به من گفت که به ملوان قول داده و می خواهد از سپاهان جدا شود.
من مربی ای نیستم که بخواهم بازیکنی که دلش با تیم نیست را به اجبار در تیم نگه دارم. بازیکنی که قلبش با ما نیست باید برود و هر سال عده ای از تیم من جدا می شوند امیدوارم فروغ هم همیشه سلامت و در تیم جدیدش موفق باشد. فروغ موری می گوید سال های آخر فوتبالش است و مسائل دیگر برایش مهم است. او قطعا یک سری ملاک ها داشته است و من به ملاک هایش احترام می گذارم.
سپاهان جوان تر شده است

فوتبال یک بازی گروهی است. ما یک تیم خوب داریم. تیمی که روی نفرات بچرخد تیم نیست و تیم باید روی 22 نفر بچرخد. تیم ما جوان تر و یکدست تر شده است و یکی از تیم های جوان امسال لیگ را می بینید و البته کار کردن با بازیکنان جوان هم آسان تر است . سپاهان به تیم بهتری تبدیل می شود و ما بایکنان خوبی داریم که امسال روزهای خوبی در پیش دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها