X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 شهریور 1397, 12:25
کد خبر: 27605
خبرنگار: lark
نظرات: 1

حدودا پنج ماهی است که مصدوم هستم

شکیبا معتمدی: انشالله امسال قهرمان لیگ برتر خواهیم بود

شکیبا معتمدی: انشالله امسال قهرمان لیگ برتر خواهیم بود شکیبا معتمدی: انشالله امسال قهرمان لیگ برتر خواهیم بود
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: خداراشکر بچه ها خیلی جدی در حال انجام تمرینات خود هستند.

شکیبا معتمدی، بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با پایگاه خبری طوفان زرد گفت: خداراشکر بچه ها خیلی جدی در حال انجام تمرینات خود هستند و خود را هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر قدرت بدنی برای مسابقات آماده میکنند.
معتمدی با بیان اینکه بازیکنانی که امسال به تیم اضافه شدند انگیزه بسیار بالایی دارند و جنگنده هستند، اضافه کرد: فکر میکنم اضافه شدن این بازیکنان باعث انگیزه بیشتری می شود و آنها می توانند با توجه به استعدادشان در پست های مختلف عملکرد خوبی داشته باشند. همچنین خانم شهبازی، سرمربی منطقی و با تجربه ای هستند و به نظر من میتوانند به بهترین نحو از بازیکنان استفاده کنند.

وی در مورد مصدومیت خود گفت: من در مسابقات کشوری نوجوانان شرکت کرده بودم که دوره اول اصفهان به عنوان تیم اول صعود کرد و بعد از چند ماه، دوره دوم و نهایی مسابقات شروع شد. ما در مصاف با تیم های دیگر به برتری رسیدیم و باید به مصاف مشهد میرفتیم که بازی بسیار مهمی بود و تیم قهرمان در این دیدار مشخص میشد. در یک جلسه قبل از رفتن به این مسابقات زانویم آسیب جزئی دید ولی من به دلیل وجود یک سری دلایل به این تورنمنت رفتم و در دیدار با مشهد همزمان با یکی از مدافع ها توپ را شوت کردیم که باعث شد زانویم به شدت آسیب ببیند و حدودا پنج ماهی است که مصدوم هستم.

بازیکن طلایی پوشان در ادامه بیان کرد: الان تحت درمان هستم و پزشکم به من اجازه دادند که کم کم تمریناتم را در چمن شروع کنم تا در شهریور آسیب دیدگی ام به طور کامل برطرف شود.
وی در پایان گفت: میخواستم از شما و کادر تیم سپاهان که دلسوزانه به تیم کمک میکنند و همچنین فیزیوتراپیست عزیزی که تمام تلاش خود را میکند که هرچه سریع تر من به تیم ملحق شوم، تشکر کنم. انشالله امسال قهرمان لیگ برتر خواهیم بود.
شکیبا معتمدی: انشالله امسال قهرمان لیگ برتر خواهیم بود
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها