X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 آذر 1397, 10:24
کد خبر: 28345
خبرنگار: khani
نظرات: 1

آمار و ارقام؛ سپاهان اصفهان - پدیده مشهد

برابری سپاهان و پدیده در آمار و ارقام/ نبردی به یاد بردهای ۴ گله فصل پیش

برابری سپاهان و پدیده در آمار و ارقام/ نبردی به یاد بردهای ۴ گله فصل پیش برابری سپاهان و پدیده در آمار و ارقام/ نبردی به یاد بردهای ۴ گله فصل پیش
تیم‌های سپاهان و پدیده در حالی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند که دو جدال فصل گذشته دو تیم با بردهای سنگین و مشابه دو تیم همراه بوده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سپاهان و پدیده مشهد در حالی فردا در حساس‌ترین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند که در مجموع هشت بار در لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفته‌اند. در این رویارویی ها هر تیم سه بار طعم پیروزی را چشیده است و دو دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.
در تقابل دو تیم ۱۷ گل به ثمر رسیده است که سهم پدیده ۹ گل و سپاهان ۸ گل بوده است.
یکی از نکات جالب مصاف سپاهان و پدیده، دیدارهای فصل گذشته دو تیم است که هر دو دیدار با پیروزی چهار بر صفر میزبان به پایان رسید. در هفته دوم فصل گذشته سپاهان در ورزشگاه ثامن مشهد با چهار گل مغلوب پدیده شد تا سنگین‌ترین شکست تاریخ خود در لیگ برتر را متحمل شود اما شاگردان کرانچار در بازی برگشت انتقامی بی نقص گرفتند و در اولین بازی تاریخ پدیده در ورزشگاه نقش جهان این تیم را با پیروزی مشابه چها بر صفر بدرقه کردند.
مصاف‌های دو تیم در اصفهان همواره برنده داشته و در چهار فصلی که پدیده در اصفهان به مصاف سپاهان رفته یا سپاهان پیروز بوده یا پدیده به برتری رسیده است.
آمار و ارقام کامل رویارویی‌های سپاهان و پدیده به شرح زیر است:
برابری سپاهان و پدیده در آمار و ارقام/ نبردی به یاد بردهای ۴ گله فصل پیش
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها