X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 دی 1397, 19:52
کد خبر: 28871
خبرنگار: khani
نظرات: 1

نیم‌فصل دوم نتایج را جبران می‌کنیم

شهبازی: توانایی بازیکنان سپاهان بیشتر است

شهبازی: توانایی بازیکنان سپاهان بیشتر است شهبازی: توانایی بازیکنان سپاهان بیشتر است
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بازی خوبی با پارس جنوبی داشتیم و از نتیجه کسب شده راضی هستم اما از عملکرد بازیکنان رضایت کامل ندارم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سمیه شهبازی در گفت‌وگو با فارس، بعد از پیروزی سپاهان برابر پارس جنوبی بوشهر در لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار داشت: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی راحتی داشته باشیم و از نتیجه راضی هستم اما از عملکرد بازیکنان راضی نیستم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: بازیکنان هنوز چیزی که مد نظر ما است را نتوانستند در زمین ارائه دهند و باید تمرینات تیم را بیشتر و پر‌فشار‌تر می‌کنیم، همچنین باید تلاشمان را بیشتر کنیم.
وی در ادامه با اشاره به بازی‌های باقی مانده نیم‌فصل نسخت عنوان کرد: 2 بازی سخت در پیش رو داریم که نباید در این 2 بازی امتیاز از دست دهیم تا در کورس قهرمانی بمانیم؛ قطعا اگر بخواهیم مقابل تیم‌های خوب این‌گونه بازی کنیم امتیاز از دست می‌دهیم و از کورس عقب می‌مانیم.
شهبازی در ادامه بیان داشت: تمرینات را زود شروع کردیم و از لحاظ بدنی مشکلی نداریم اما مدتی به دلیل حضور در تیم ملی سر تمرینات حاضر نبودم و مدتی بازیکنان ملی‌پوش حضور نداشتند؛ فکر می‌کنم از آبان‌ماه کل تیم را داشتم تا بتوانم با آن‌ها کار کنم و این اتفاق شرایط را سخت کرد.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: در بانوان باید از پایه برخی مسائل را گفت و کار کرد که به زمان زیادی نیاز دارد، بازیکنان تلاش خود را می‌کنند اما می‌دانم توانایی بازیکنانم بیشتر از این است.
وی با بیان این‌که با تساوی برابر ذوب‌آهن و شکست مقابل بم از کورس قهرمانی عقب ماندیم، گفت: اگر از 2 بازی سخت باقی مانده در نیم‌فصل بتوانیم امتیاز کامل بگیریم، می‌توانیم در نیم‌فصل دوم نتایج را جبران کنیم.
شهبازی در خصوص بازی هفته آینده نیز یاد‌آور شد: پالایش گاز ایلام تیم جنگنده و خوبی است مخصوصا در زمین خودش خوب بازی می‌کند و تیم بسیار سخت‌کوشی است؛ بازی مقابل این تیم‌ها سخت است زیرا در تا دقیقه 90 همچنان تلاش می‌کنند اما باید 3 امتیاز بازی با این تیم را نیز کسب کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها