X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1397, 15:25
کد خبر: 28891
خبرنگار: khani
نظرات: 0

لیگ برتر بانوان پویا است

دباغی : حمایت‌ سپاهان از فوتبال بانوان کافی بود حالا نوبت ماست

دباغی : حمایت‌ سپاهان از فوتبال بانوان کافی بود حالا نوبت ماست دباغی : حمایت‌ سپاهان از فوتبال بانوان کافی بود حالا نوبت ماست
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: لیگ برتر بانوان پویا است و تیم‌ها رقابت خوبی دارند، امیدوارم تا پایان لیگ نتایج خوبی کسب کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، تیم فوتبال بانوان سپاهان که در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور دارد جمعه هفته گذشته موفق شد با نتیجه پر‌گل 5 بر صفر از سد پارس جنوبی بوشهر بگذرد.
طلایی‌پوشان با این نتیجه 13 امتیازی شدند و تا رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کردند، فاصله سپاهان با تیم نخست جدول 8 و با تیم دوم تنها 3 امتیاز است؛ شاگردان سمیه شهبازی هفته آینده با پالایش گاز ایلام بازی می‌کنند.
هاجر دباغی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص وضعیت تیم سپاهان اظهار داشت: لیگ پویا است و نمی‌توان نتایج سایر تیم‌ها را حدس زد اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به جایگاهی که استحقاق آن را داریم و در خور سپاهان است، بازگردیم.
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: لیگ خوبی داریم، 5 یا 6 تیم هستند که در حال رقابت تنگاتنگ با یکدیگر هستند و سایر تیم‌ها نیز انگیزه خوبی دارند و مقابل تیم‌های بالای جدولی خوب بازی می‌کنند.
وی در خصوص بازی با پارس جنوبی نیز گفت: پارس جنوبی بوشهر تیم خوب و جنگنده‌ای بود و خیلی بسته بازی می‌کرد اما این تیم را آنالیز کرده و تمرینات خوبی انجام داده بودیم.
دباغی با بیان این‌که در بازی هفته گذشته 2 گل به ثمر رسانده، عنوان داشت: بازی را باز کردیم و از کناره‌ها خوب استفاده کردیم و به گل رسیدیم، امیدوارم بتوانیم تا پایان لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنیم.
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در پایان با اشاره به حمایت‌های باشگاه خاطر‌نشان کرد: از حمایت‌های باشگاه سپاهان راضی‌ هستم، امکانات خوبی در اختیار ما قرار گرفته است و امیدوارم بتوانیم جواب آن‌ها را به خوبی بدهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها