X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 بهمن 1397, 11:19
کد خبر: 29077
خبرنگار: khani
نظرات: 4

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

ایرانپوریان و کومان در تیم منتخب هفته

ایرانپوریان و کومان در تیم منتخب هفته ایرانپوریان و کومان در تیم منتخب هفته
فولاد و سپاهان سهم پررنگی در تیم منتخب هفته داشتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، 6 بازی از هفته هفدهم لیگ برتر هم انجام شد و دو دیدار معوقه میان استقلال - ذوب آهن و سایپا - پیکان باقی مانده است. با توجه به فاصله زیاد زمان برگزاری بازی‌های باقی‌مانده نسبت به 6 دیدار برگزار شده، تیم منتخب هفته هفدهم را بدون احتساب این دو بازی تشکیل داده‌ایم.
دروازه‌بان: فرزین گروسیان (استقلال خوزستان)
با وجود دریافت یک گل و شکست تیمش، ایستادگی خوبی مقابل حملات بی‌امان مهاجمان گل‌محمدی داشت و توانست مقابل سرمربی سابقش خوش بدرخشد و مانع شکست پرگل تیمش شود.
مدافع راست: محمد ایرانپوریان (سپاهان)
این روزها حسابی در ترکیب تیمش خوش می‌‌درخشد و یکی از ستاره‌های لیگ برتر است. ایرانپوریان به خوبی توانسته جناح راست سپاهان را بیمه کند و مزد عملکرد خوبش در بازی با سپیدرود را هم با ارسال پاس گل گرفت.
مدافع میانی: لاشا توتادزه (نساجی)
در اولین بازی خود در ترکیب نساجی عملکرد خوبی در مرکز خط دفاعی داشت و مقابل مهاجمان تراکتورسازی خوش درخشید.
مدافع میانی: ایمان سلیمی (تراکتورسازی)
به عنوان یک مدافع جوان حسابی توانسته در ترکیب پرستاره تراکتورسازی جای ثابتی برای خودش دست و پا کند و با وجود سن کم، اشتباهات چندانی در عملکردش ندارد. مقابل نساجی بار دیگر عملکرد مطمئنی داشت.
هافبک دفاعی: کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)
بازیکن خوبِ روز بد پرسپولیس بود ولی با وجود تلاش و دوندگی زیاد نتوانست مانع شکست تیمش شود. حتی زمانی که به کمک خط حمله رفت و تک گل تیمش را هم به ثمر رساند.
هافبک دفاعی: احمد زند‌ه‌روح (ماشین‌سازی)
یک بازی خوب و حساب شده در ترکیب تیمش داشت و یک گل مهم و 3 امتیازی هم برای تیمش زد تا خودش را در ترکیب منتخب هفته قرار دهد.
هافبک هجومی: ولادیمیر کومان (سپاهان)
روز درخشانی مقابل سپیدرود داشت. 2 پاس گل داد و چند پاس گل دیگر هم داد که با بی‌دقتی مهاجمان تیمش از دست رفت و لقب مهندس جدید تیم قلعه‌نویی را به خودش اختصاص داده است.
هافبک هجومی: محمدرضا مهدی‌خانی (پدیده)
هم در فاز هجومی تیمش عملکرد موفقی داشت و هم با گلی که وارد دروازه استقلال خوزستان کرد 3 امتیاز مهم به تیمش هدیه داد.
مهاجم سایه: مهدی زبیدی (فولاد خوزستان)
عملکرد فوق‌العاده‌ای مقابل پرسپولیس داشت و یک گل حساس هم مقابل این تیم به ثمر رساند تا مزد بازی خوبش را بگیرد و در برتری ارزشمند تیمش موثر باشد.
مهاجم نوک: رضا میرزایی (فولاد خوزستان)
بهترین بازیکن فولاد مقابل پرسپولیس بود. یک گل به ثمر رساند که از سوی داور آفساید تشخیص داده شد و یک پنالتی هم گرفت تا از عوامل اصلی برتری تیمش باشد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها