X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 شهریور 1398, 12:43
کد خبر: 30845
خبرنگار: khani
نظرات: 8

بهترین گلساز لیگ بانوان در آستانه جدایی

خداحافظی غیر رسمی کاپیتان تیم سپاهان

خداحافظی غیر رسمی کاپیتان تیم سپاهان خداحافظی غیر رسمی کاپیتان تیم سپاهان
تغییر و تحولاتی که حول تیم فوتبال بانوان سپاهان به وجود آمده، پیش از آغاز لیگ این تیم را درگیر حاشیه هایی کرده است، حاشیه هایی همچون خداحافظی کاپیتان ملی پوش!

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، سپاهانی‌ها که در دو فصل اخیر تیم فوتبال بانوان خود را تشکیل داده و در رقابتهای لیگ شرکت کردند این روزها دچار حاشیه های پیش از آغاز دور جدید بازی های لیگ برتر بانوان شدند. حاشیه هایی که گویا از تصمیم ایجاد تغییرات روی نیمکت این تیم آغاز شد.


در حالی که جلسات ابتدایی تمرینی تیم شروع شده بود و تصور می شد سمیه شهبازی، سرمربی این تیم کماکان به کار خود ادامه دهد این اتفاق نیفتاد و روز گذشته شنیده شد بیان محمودی سرمربی فصل قبل تیم ذوب آهن اصفهان جای وی منصوب شده است.

این جابجایی در کنار اتفاقاتی دیگر در بدنه این تیم که در نهایت باعث به هم ریختن آماده سازی تیم در دوران پیش فصل شد موجبات اعتراض برخی بازیکنان تیم را به وجود آورد و اولین ترکش آن نیز به خداحافظی کاپیتان تیم از سپاهان منجر شد.


شب گذشته الهام فرهمند با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود خبر از اتفاقات جدید در جمع زردپوشان اصفهانی داد. او که بازوبند کاپیتانی سپاهانیها را به بازو می بندد و در سه فصل اخیر(آینده سازان و سپاهان) موفق شد خود را به عنوان یکی از بهترین گل ساز های لیگ برتر بانوان معرفی کند با پیامی کوتاه و تعجب‌برانگیز در صفحه اجتماعی اینستاگرام خود عنوان کرد خداحافظ سپاهان!


تصمیمی عجیب و غیرمترقبه که نشان از اوضاع متفاوت سپاهانی ها برای اولین بار و پیش از آغاز فصل دارد. ملی پوش اصفهانی ها که همیشه تعصب بالای خود را به سپاهان نشان داده بود این روزها از چند تیم لیگ برتری پیشنهاداتی دارد که البته به خاطر سپاهان با هیچ کدام از آنها مذاکره ای نداشت و حالا احتمالا برای ادامه دوران فوتبال خود به آنها نیز فکر خواهد کرد.
خداحافظی غیر رسمی کاپیتان تیم سپاهان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها