X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 مهر 1398, 10:03
کد خبر: 30959
خبرنگار: khani
نظرات: 2

سپاهان و خیبر خرم‌آباد؛

زردپوشان در سودای جام

زردپوشان در سودای جام زردپوشان در سودای جام
تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف تیم خیبر خرم‌آباد می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم ، مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی روز دوشنبه 8 مهرماه با برگزاری 7 دیدار ادامه می‌یابد که در یکی از این رقابت‌ها، سپاهان در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف تیم خیبر این شهر می‌رود.

سپاهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی باید به مصاف تیم دسته دومی خیبر خرم‌آباد برود. دیداری نسبتاً آسان اما حساس که استارت زردپوشان برای جام دوم محسوب می‌شود.

سپاهانی‌ها که در لیگ برتر جزء تیم‌های مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند، به دنبال قهرمانی در جام حذفی نیز بوده و قصد دارند هر 2 جام را از آن خود کنند.

شاگردان قلعه‌نویی در لیگ عملکرد مثبتی داشته و در نتیجه‌گیری نسبتاً موفق عمل کرده‌اند. سپاهانی‌ها فوتبالی هجومی و جذاب را به نمایش می‌گذارند و یکی از با کیفیت‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ هستند.

سپاهان از مهره‌های کلیدی و با کیفیت بسیاری بهره می‌برد که کاملاً با سیستم دلخواه قلعه‌نویی منطبق هستند. زردپوشان اصفهانی در فاز تهاجمی اگرچه قدرت بالایی داشته و آقای گل فصل قبل را همچنان در اختیار دارند اما تا به این جای لیگ عملکرد متوسطی داشته و دیگر خبری از آن خط آتش پرقدرت فصل گذشته نیست. آنها در هر بازی، حملات پرشماری را انجام داده و موقعیت‌های گلزنی متعددی را خلق می‌کنند، با این وجود نرخ بهره‌وری مهاجمان این تیم کاهش چشم‌گیری پیدا کرده است. سپاهانی‌ها در خط دفاعی اما عملکرد فوق‌العادی داشته و تا به این جای فصل با 5 کلین‌شیت متوالی و بدون دریافت یک گل، همراه با تراکتور بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند.

در آن سو، شهرداری ماهشهر تیمی است که طی چند فصل اخیر در دسته دوم رقابت‌های فوتبال کشور حضور داشته و در مرحله قبل رقابت‌های حذفی از سد تیم استقلال ملاثانی گذشته است. خیبر خرم آباد در فصل جدید رقابت‌های دسته دوم کشور در گروه «الف» رقابت‌ها حضور داشته و در هفته دوم با 2 پیروزی 6 امتیازی بوده و با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول جای دارد.

سبزپوشان خرم‌آباد از قدرت بدنی بالایی بهره برده و بازی مستقیمی را ارائه می‌دهند. آنها در فاز هجومی سعی دارند تا با استفاده از ضربات آزاد و کرنر و ارسال از کناره‌ها به گل برسند. در فاز دفاعی نیز بازیکنان این تیم عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته و در 2 هفته آغازین رقابت‌های دسته دو تا کنون گلی را دریافت نکرده‌اند.

بازیکنان خیبرخرم‌آباد انگیزه بالایی دارند و به دنبال آن هستند تا پس از 33 سال بار دیگر شگفتی‌ساز شوند. خیبر خرم‌آباد در سال 65 تا فینال رقابت‌های جام حذفی پیش رفت و در فینال بازی را با نتیجه 2 بر صفر به ملوان واگذار کرد. آنها که در این دیدار از حمایت هواداران‌شان برخوردار هستند، می‌توانند با شکست سپاهان بار دیگر شگفتی‌ساز شوند .در آن سو بازیکنان سپاهان نیز می‌توانند با یک برد شیرین آماده حضور در شهرآورد اصفهان شوند.حال باید منتظر ماند و دید نتیجه این دیدار چگونه رقم خواهد خورد.


مصدومان و محرومان:


سپاهان در این دیدار کی‌روش استنلی و محمد ایران‌پوریان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و محسن مسلمان نیز مصدوم بوده و به احتمال زیاد غایب خواهد بود.

ترکیب احتمالی تیم خیبر خرم‌آباد:

هادی حاجی‌آبایی، محمدامین امیدی‌فر، رسول طهماسبی، فرزاد بهاری، سجاد بازگیر، علی صدرا، میثم جهانگیری، سامان محرابی‌زاده، محمود بیرانوند، ناصر عباسی و مهران احمدی

سرمربی: مهرداد خادمی

ترکیب احتمالی سپاهان اصفهان:


پیام نیازمند، مرتضی منصوری، سعید آقایی، عزت‌الله پورقاز، جرجی ولسیانی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی، ولادیمیر کومان و علی قربانی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها