X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 مهر 1398, 11:11
کد خبر: 30993
خبرنگار: khani
نظرات: 4

مقایسه شهبازی و محمودی اشتباه است

عادلی : به هواداران سپاهان قول بیشترین تلاش را می‌دهم

عادلی : به هواداران سپاهان قول بیشترین تلاش را می‌دهم عادلی : به هواداران سپاهان قول بیشترین تلاش را می‌دهم
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: مقایسه شهبازی و محمودی اشتباه است و هردو مربیان بزرگی هستند؛ بهتر است بجای حاشیه به دنبال موفقیت تیم سپاهان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد فاطمه عادلی بازیکن فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با ایمنا در خصوص جدایی از ذوب آهن و پیوستنش به سپاهان، اظهارکرد: از دوسال پیش پیشنهاداتی از سوی باشگاه سپاهان داشتم، ولی شرایط مناسبی در ذوب آهن برایم فراهم بود و ترجیح دادم چالش هایی که در ذوب آهن وجود دارد را تجربه کنم و بعد از آن به یک تیم بزرگ تر برود؛ امسال تصمیم گرفتم از تیم ذوب آهن جدا شوم و به تیم بزرگ سپاهان بپیوندم.

عادلی با اشاره به همبازی شدن مجدد با بازیکنان آینده سازان، ادامه داد: خوشحال هستم که دوباره با بعضی از بازیکنان تیم آینده سازان در سپاهان هم تیمی شده ام.

وی در خصوص رفتن سمیه شهبازی و آمدن بیان محمودی به عنوان سرمربی تیم سپاهان، افزود: من زمانی که در تیم آینده سازان بودم قهرمانی را با مربیگری شهبازی تجربه کردم. همچنین در تیم ذوب آهن برای بیان محمودی بازی می کردم؛ روش کار هر کدام از این دو مربی متفاوت است و مقایسه ی آن ها درست نیست.

عادلی، ادامه داد: مهم هم بستگی و نتیجه گیری تیم است، باید در هرشرایطی در اختیار مربی و تیم بود. هر دو مربیان عالی و با تجربه ای هستند و قطعا مربی هر تیمی باشند، بهترین نتیجه را می گیرند.

بازیکن فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به حواشی پیرامون رفتن سمیه شهبازی و بعضی بازیکنان، اظهار کرد: هرچه یک تیم بزرگ تر و موفق تر باشد اتفاقاتی که در آن تیم رخ می دهد بیشتر خبرساز می شود و مورد توجه قرار می گیرد؛ بازیکنان تیم نباید به این موارد توجه کنند و فقط باید به آینده نگاه کنند و با تمام توان در اختیار تیم باشند. در حال حاظر باید این موارد را فراموش کنیم و برای بالا بردن اسم سپاهان تلاش کنیم.

فاطمه عادلی با اشاره به وضعیت تمرینات، گفت:با توجه به اتفاقاتی که رخ داد وضعیت خیلی از بازیکنان مشخص نبود و بعضی بازیکنان مثل خودم دیر به تیم اضافه شدیم و این باعث شد بخش قابل توجهی از زمان تمرینات را از دست بدهیم. در حال حاظر در فاز بدنسازی هستیم و در هفته ی آخر به تمرینات تاکتیکی می پردازیم.

وی در خصوص امکانات باشگاه سپاهان، گفت: امکانات بسیار عالی است و می دانم سال گذشته سپاهان امکانات خوبی در اختیار تیم بانوان قرار داده است؛ ولی باید ببینیم که باشگاه در طول مسابقات چه امکاناتی در اختیار تیم می گذارد.

بازیکن جدید تیم بانوان سپاهان با اشاره به زمان برگزاری بازی ها در صبح، اظهار کرد: ۱۰صبح زمان مناسبی برای برگزاری مسابقات نیست و بدن انرژی و آمادگی لازم را مثل عصر یا سر شب ندارد.

عادلی ادامه داد: در لیگ گذشته با تداخل پیدا کردن مسابقات با ماه رمضان بازی ها، بعد از اذان برگزار شد که کیفیت مسابقات از لحاظ بدنی بسیار بهتر بود و بازیکنان انرژی بیشتری داشتند.

وی در خصوص این که خودش از هواداران تیم ذوب آهن است یا سپاهان، اظهار کرد: من افتخار می کنم که در شهری متولد شده و زندگی می کنم که دو تیم بزرگ دارد؛ من افتخار پوشیدن پیراهن هر دو تیم را دارم.هردو تیم برایم دوست داشتنی اند.

فاطمه عادلی ادامه داد: هری دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن، باشگاه های بزرگ و حرفه ای هستند و فکر نمی کنم باشگاه دیگری مثل این دو وجود داشته باشد که به تیم بانوان خود به اندازه تیم آقایان اهمیت بدهد.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه ها برای تماشای فوتبال آقایان، گفت: این حق طبیعی زنان است که برای تماشای فوتبال به ورزشگاه ها بروند. من یکی از زنانی بودم که برای بازی تیم ملی با بولیوی به ورزشگاه آزادی رفتم؛ تجربه ای بسیار شیرین و هیجان انگیز بود. امیدوارم که همه ی بانوان فوتبال دوست بتوانند به ورزشگاه بروند.

وی در ادامه با اشاره به ورود آقایان به مسابقات بانوان و تماشای بازی، گفت: همه ی ما بازیکنان دوست داریم که پدر، برادر و همسرمان بتوانند بیایند و بازی های ما را تماشا کنند. این حضور باعث دل گرمی ما می شود. خوشبختانه در چند شهر اجازه ورود به بعضی از آقایان داده می شود؛ امیدوارم این امکان در تمام شهر ها به وجود آید زیرا انگیزه ی ما برای بازی در حضور خانواده هایمان بیشتر می شود.

عادلی در پایان گفت: به هواداران تیم سپاهان قول می دهم که تمام تلاش خود را برای تیم انجام دهم و از آنان نیز می خواهم مثل همیشه حامی تیم باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها