X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مهر 1398, 09:20
کد خبر: 31062
خبرنگار: khani
نظرات: 0

در تیمی به جز تیم سپاهان بازی نخواهم کرد

نظری: کسی مقصر درگیری بازی اول ما نبود

نظری:  کسی مقصر درگیری بازی اول ما نبود نظری:  کسی مقصر درگیری بازی اول ما نبود
بازیکن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: خانواده‌ام تشخیص دادند که اگر در سپاهان بمانم بهتر است و در حال حاضر آمده‌ام تا باجان و دل برای سپاهان بازی کنم و مادامی‌که قرار باشد در لیگ ایران بازی کنم در تیمی به جز تیم ریشه‌دار سپاهان بازی نخواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرذ میترا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن ابراز ناراحتی از شکست روز گذشته تیم فوتبال بانوان سپاهان در مقابل آذرخش کردستان، اظهار کرد: دیدار در مقابل آذرخش کردستان شاید از این‌ جهت که در مقابل سرمربی فصل پیش و تعدادی از هم‌بازی‌های سابق به میدان رفته بودیم، برایمان حساسیت خاصی داشت. اعضا تیم زمان زیادی نبود در کنار هم تمرین می‌کردند و به نظرم این زمان تمرین ناکافی یکی از علل شکست روز گذشته بود.

وی با اشاره به وجود اشتباهات فردی در بازی روز گذشته سپاهان و آذرخش کردستان، ادامه داد: در دقایق نخست کنترل بازی را از دست دادیم و بر روی اشتباهات فردی دو گل دریافت کردیم، در ادامه هرچه تلاش کردیم با دربسته روبرو شدیم و نتوانستیم دو گل خورده را جبران کنیم؛ درنهایت تیم آذرخش توانست با کسب هر سه امتیاز از زمین خارج شود. البته دیدار با آذرخش اولین مسابقه بود و هنوز 21 هفته دیگر باقی‌مانده و مطمئناً شرایط روزبه‌روز بهتر خواهد شد.

بازیکن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان، گفت: بازی کردن در مقابل مربی فصل گذشته و تعدادی از هم‌بازی‌های فصل گذشته انگیزه زیادی برایمان ایجاد کرده بود، اما بازی برد و باخت دارد و همان‌طور که قبلاً گفتم قرار بود در دقایق نخست تیم حریف را آنالیز کنیم که متأسفانه در مقابل ضد حمله‌های حریف جا ماندیم و متحمل شکست شدیم.

نظری ضمن ابراز ناراحتی از به وجود آمدن درگیری بین بازیکنان در بازی سپاهان و آذرخش، گفت: نمی‌توان کسی را مقصر دانست؛ شاید خیلی‌ها داور را در جریان درگیری بازی اول مقصر می‌دانند، امیدوارم این اتفاقات را کمتر در فوتبال شاهد باشیم. بیان محمودی مربی خوب و کار بلدی است و یقین دارم با توجه به اینکه خودش بازیکن بوده، می‌تواند کمک شایانی به فوتبال بانوان بکند، امیدوارم در سپاهان بتواند نتیجه بگیرد و قهرمانی را برای بانوان اصفهانی به ارمغان بیاورد.

وی با تأکید بر اینکه پیشنهادهایی برای بازی در تیم‌های ترکیه‌ای داشته، اما به دلیل عشق به سپاهان آن‌ها را نپذیرفته است، گفت: خوشحالم باوجود پیشنهادهایی که از چند تیم ترکیه‌ای داشتم توانستم در سپاهان بمانم. وقتی صحبت از پیشنهادهای خارجی شد با خانواده و پدرم مشورت کردم؛ خانواده‌ام تشخیص دادند که اگر در سپاهان بمانم بهتر است و در حال حاضر آمده‌ام تا باجان و دل برای سپاهان بازی کنم و مادامی‌که قرار باشد در لیگ ایران بازی کنم، در تیمی به‌جز تیم ریشه‌دار سپاهان بازی نخواهم کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها