X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 مهر 1398, 08:33
کد خبر: 31082
خبرنگار: khani
نظرات: 0

لیگ بانوان کیفیت خوبی دارد/ قضاوت داوران از سال گذشته بهتر شده است

محمودی: سپاهان برای قهرمانی می‌جنگد

محمودی:  سپاهان برای قهرمانی می‌جنگد محمودی:  سپاهان برای قهرمانی می‌جنگد
سرمربی تیم‌ فوتبال بانوان سپاهان گفت: تلاش می‌کنیم به وضعیت مطلوب خود برسیم و به امید خدا بازهم برای قهرمانی بجنگیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری برنا؛ هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد و در یکی از مهمترین بازی‌های هفته زردپوشان سپاهان در انزلی به مصاف ملوان رفتند که این دیدار به نتیجه ۱_۱ به پایان رسید.

بیان محمودی، سرمربی سپاهان، درمورد این دیدار و نتیجه به دست آمده در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: دو هفته از لیگ سپری شده و خوشبختانه لیگ با کیفیتی را شاهد بودیم، در این مدت همه تیم‌ها با آمادگی لازم در رقابت‌ها حاضر شدند فکر می‌کنم امسال لیگ منظم‌تری را شاهد خواهیم بود.

او ادامه داد: بازی با ملوان خوب بود و توانستیم یک امتیاز در خانه حریف به دست بیاوریم، هرچند که به دنبال سه امتیاز بازی بودیم اما ملوان خیلی وقت‌کشی کرد تا در خانه امتیاز از دست ندهد که به نظرم موفق هم بودند.

محمودی با اشاره به وضعیت خوب داوری گفت: در این دو هفته داوری‌ها خوب بوده ولی نمی‌توان به این زودی قضاوت کرد. سال گذشته راضی کننده نبود اما امسال بهتر به نظر می‌رسد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: من سه هفته مانده به شروع لیگ تیم‌ را تحویل گرفتم تقریبا یارگیری‌ها انجام شده بود ولی از تیم بسته شده راضی هستم. از نظر آمادگی کیفیت لازم را نداریم ولی تلاش می‌کنیم به وضعیت مطلوب خود برسیم و به امید خدا بازهم برای قهرمانی بجنگیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها