X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 مهر 1398, 09:03
کد خبر: 31083
خبرنگار: khani
نظرات: 1

وضعیت مالی بهتر از قبل شده است

عادلی: برای کسب مقام قهرمانی می‌جنگیم

عادلی: برای کسب مقام قهرمانی می‌جنگیم عادلی: برای کسب مقام قهرمانی می‌جنگیم
عضو تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: قرارداد بازیکنان زن نسبت به گذشته رشد خوبی داشته و امیدوارم هرچه سریع‌تر به شرایط ایده‌آل برسیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد فاطمه عادلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: فصل گذشته برای تیم ذوب آهن اصفهان بازی کردم. خوشبختانه در اصفهان ۲ باشگاه بزرگ داریم که امکانات خوبی دارند. هدف ذوب آهن در فصل گذشته قهرمانی نبود و ما نیز با سیاست این باشگاه در دیدارها حضور یافتیم. در این فصل تیم سپاهان شرایط متفاوت و امکانات بیشتری دارد.

وی افزود: تیم جوان‌تر و بازیکنان جدیدی به آن اضافه شده‌اند. هدف باشگاه سپاهان انجام یک بازی زیبا و روان است. ما برای کسب مقام قهرمانی می‌جنگیم اما به دنبال این هستیم تا بازی خوب و زیبایی را به نمایش بگذاریم.

عضو تیم فوتبال سپاهان درخصوص مبلغ قراردادها خاطرنشان کرد: فصل به فصل مبلغ قراردادها افزایش می‌یابد و مبلغ قراردادهای ما در این فصل از لیگ برتر فوتال زنان، بیشتر شده است.

وی درخصوص سطح داوری‌ها و مربیان گفت: سطح داوران هم مثل بازیکنان بهتر و حرفه‌ای‌تر می‌شود اما داوری بدون نقطه ضعف نیست و تیم ما از داوران در فصل گذشته بسیار ضربه خورد و این اشتباهات دوباره هم در این فصل تکرار می‌شود. هشت سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و در این ۲ سال بازی‌ها متفاوت شده و سطح مر بیان بالا رفته است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها