X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 آبان 1398, 13:20
کد خبر: 31260
خبرنگار: khani
نظرات: 2

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان:

با تمام توان شهرآورد اصفهان را برگزار می‌کنیم

با تمام توان شهرآورد اصفهان را برگزار می‌کنیم با تمام توان شهرآورد اصفهان را برگزار می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با ابراز رضایت از شرایط تیمش گفت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی داشته و کاملا آماده است و با تمام توان مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد بیان محمودی در گفت‌وگو با تسنیم ، از شرایط تیمش پیش از شهرآورد فوتبال بانوان ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و بعد از بازی سخت هفته گذشته، کاملاً آماده است و به امید خدا با تمام توان دربی را برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به رویارویی دوباره با تیم سابقش خاطر نشان کرد: ذوب‌آهن تیم فصل قبل خودم بوده و تیم قابل احترامی است. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و با آرامش کامل مسابقه برگزار شود. درست است که این بازی با سایر بازی‌ها از لحاظ نتیجه‌، یکسان است اما حساسیت بالایی دارد و امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را از هر 2 تیم شاهد باشیم.


سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با ابراز رضایت از روند کنونی تیمش، گفت: از روند تیم رضایت دارم، تیم ما دیر شکل گرفت و به همین دلیل طول کشید تا به هماهنگی برسند و اکنون بازیکنان کم کم به هماهنگی لازم رسیده‌اند و خدا را شکر تیم‌مان الان شرایط خیلی خوبی دارد.

وی در پایان عنوان کرد: برای شهرآورد بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و با تمام توان مقابل ذوب‌آهن به میدان می‌رویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها