X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 دی 1398, 08:43
کد خبر: 31604
خبرنگار: khani
نظرات: 0

قهرمان نیم‌فصل معرفی می‌شود

برنامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

برنامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان برنامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
تیم‌های شهرداری بم و وچان کردستان برای صدرنشینی در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال بانوان تلاش می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم ، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی روز جمعه برگزار می‌شود که قهرمان نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها در پایان این هفته معرفی می‌شود.

دو تیم بدون شکست شهرداری بم و وچان کردستان کاندیداهای صدرنشینی در پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال بانوان هستند که قهرمان نیم‌فصل در پایان جدال حساس آنها مشخص می‌شود. هر 2 تیم 30 امتیازی هستند و شهرداری بم با تفاضل گل 42+ در مقابل تفاضل گل 37+ وچان کردستان در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

زهرا خواجوی دروازه‌بان 21 ساله وچان کردستان 900 دقیقه است که دروازه این تیم را بسته نگه داشته است و اگر در نیمه نخست دیدار با شهرداری بم گلی دریافت نکند می‌تواند رکورد پیام نیازمند در سپاهان را بشکند؛ هرچند کار بسیار سختی مقابل مهاجمان شهرداری بم در پیش دارد.

شهرداری بم هفته گذشته به مصاف سپاهان رفت و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و دروازه‌اش برای نخستین بار در لیگ امسال باز شد. وچان کردستان هم با 7 گل از سد زاگرس شیراز گذشت تا همچنان در تعقیب شهرداری بم صدرنشین باشد.

اما سپاهان 20 امتیازی و رده سومی در هفته یازدهم لیگ برتر در اصفهان میزبان پالایش گاز ایلام است. سپاهان برای حفظ رده سوم باید در این دیدار پیروز شود تا شهرداری سیرجان 20 امتیازی و پالایش گاز ایلام 19 امتیازی جایگاه این تیم را تهدید نکنند.

پالایش گاز ایلام در هفته دهم لیگ برتر مقابل شهرداری سیرجان به تساوی یک بر یک رسید و سپاهان با نتیجه 3 بر یک مغلوب شهرداری بم شد.

دیگر تیم اصفهانی لیگ برتر فوتبال بانوان یعنی ذوب‌آهن نیز در این هفته باید به مصاف شهرداری سیرجان یکی از رقیبان سپاهان برای قرار گرفتن در رده سوم جدول رده‌بندی برود.

ذوب‌آهن که هفته گذشته برابر آویسا خوزستان به برتری 3 بر یک رسید با 15 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد.

در جدول بهترین گلزنان لیگ برتر فوتبال بانوان، سمیه خرمی از وچان کردستان با 17 گل صدرنشین است و هاجر دباغی از سپاهان اصفهان با 16 گل و سارا قمی از هیئت فوتبال البرز با 12 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.


برنامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

جمعه 6 دی ماه، ساعت 10


وچان کردستان - شهرداری بم

سپاهان اصفهان - پالایش گاز ایلام

شهرداری سیرجان - ذوب‌آهن اصفهان

سینا بوشهر - هیئت فوتبال البرز

ملوان بندرانزلی - آذرخش زاگرس شیراز

آویسا خوزستان - همیاری ارومیه
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها