X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 دی 1398, 18:41
کد خبر: 31617
خبرنگار: khani
نظرات: 50

دیداری معوقه از هفته یازدهم

شکست تلخ سپاهان؛ صدر پرید !

شکست تلخ سپاهان؛ صدر پرید ! شکست تلخ سپاهان؛ صدر پرید !
دیدار صنعت نفت آبادان و سپاهان با برتری تیم میزبان به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 16:45 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری 4 بر دو نماینده آبادان به پایان رسید.

شرح گل ها


صنعت نفت 1 - سپاهان صفر (دقیقه 7: عیسی آل‌کثیر): کار ترکیبی بازیکنان صنعت نفت در پشت محوطه جریمه به طالب ریکانی رسید که شوت پُرقدرت زمینی او را پیام نیازمند دفع کرد و در ریباند هم به ضربه عیسی آل‌کثیر واکنش نشان داد ولی در برگشت دوباره توپ، مهاجم نوک صنعت نفت این توپ را با شوت پای چپ تبدیل به گل کرد.



صنعت نفت 1 - سپاهان 1 (دقیقه 28: سجاد شهباززاده): سانتر زمینی میرزایی را اهل‌شاخه برگشت داد ولی در ادامه بازهم توپ به مدافع راست سپاهان رسید که سانتر بغل پای او و دفع ناقص ناصر سالاری را سجاد شهباززاده با ضربه بغل پا تبدیل به گل مساوی سپاهان کرد.



صنعت نفت 1 - سپاهان 2 (دقیقه 41: محمدرضا حسینی): بازیکنان سپاهان کرنر را کوتاه کار کردند که ارسال ولادیمیر کومان از سمت چپ پشت محوطه جریمه صنعت نفت را محمدرضا حسینی با ضربه پای چپ زد تا توپ بعد از دفع اشتباه ناصر سالاری تبدیل به گل شود.



صنعت نفت 2 - سپاهان 2 (دقیقه 52: سید محمد قریشی): خطایی که ولسیانی مرتکب شده و اعتراض به عدم اعلام آن داشت، میلاد جهانی با ارسال دقیقِ پای چپ به مقابل دروازه سپاهان فرستاد تا سید محمد قریشی، مدافع پیشتاخته آبادانی‌ها با ضربه سر زیبایی تبدیل به گل کند.



صنعت نفت 3 - سپاهان 2 (دقیقه 70: محمد اهل‌شاخه): پاس در عمق تماشایی عیسی آل‌کثیر از بین مدافعان سپاهان عبور کرد و به محمد اهل‌شاخه رسید تا او با یک مهار توپ و شوت پای چپ محکم و دقیق گل سوم صنعت نفت را بزند.



صنعت نفت 4 - سپاهان 2 (دقیقه 82: طالب ریکانی): میلاد جهانی به زیبایی توپ را به طالب ریکانی پاس داد تا او در موقعیت تک به تک با نیازمند و با یک ضربه چیپ گل چهارم صنعت نفت را به ثمر رساند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها