X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 دی 1398, 10:35
کد خبر: 31629
خبرنگار: khani
نظرات: 0

تیم سپاهان لایق کسب مقام است

عادلی: قرارداد‌ها در فوتبال بانوان سال به سال بهتر می‌شود

عادلی: قرارداد‌ها در فوتبال بانوان سال به سال بهتر می‌شود عادلی: قرارداد‌ها در فوتبال بانوان سال به سال بهتر می‌شود
ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان گفت: مبلغ قرارداد‌ها در فوتبال بانوان هر سال نسبت به گذشته بیشتر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد فاطمه عادلی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کیفیت و سطح رقابت‌ها در فوتبال بانوان هر سال نسبت به گذشته بهتر می‌شود، به غیر از سه تیم آخر جدول که به خاطر نداشتن حامی مالی نتوانستند بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرند، جدال سایر تیم‌ها در لیگ بسیار نزدیک به هم دنبال می‌شود. امتیاز تیم‌ها در جدول مسابقات از رده سوم به بعد بسیار نزدیک به هم است.

او تصریح کرد: تیم سپاهان در ابتدای فصل بسیار دیر بسته شد و مربی ما شناخت زیادی روی بازیکنان نداشت، حتی یکسری بازیکنان هم با سبک بازی یکدیگر آشنا نبودند و به مرور زمان بهتر شدیم. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا در ادامه راه دیگر هیچ امتیازی را از دست ندهیم، چون تیم سپاهان لایق کسب مقام است.

عادلی افزود: چند تیم در لیگ بانوان حمایت مالی ندارند و به همین خاطر هم در انتهای جدول قرار گرفته اند، متاسفانه در مسابقات امسال چند بازی هم به خاطر هزینه بالا لغو شد. سایر تیم‌ها در لیگ نسبت به سال گذشته اوضاع اقتصادی بهتری پیدا کرده اند و خدارا شکر سال به سال بحث قرارداد‌های مالی در فوتبال بانوان بهتر می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: شرایط داوری‌های لیگ مساعد نیست به خصوص کمک داوران مرتکب اشتباهات بسیاری می‌شوند. در یکی از بازی‌های ما کمک داور در هر صحنه‌ای که مهاجم با دروازه بان تک به تک می‌شد خطای آفساید اعلام می‌کرد. هر چند که داوری بدون اشتباه نمی‌شود، اما این اشتباهات هم باید حدی داشته باشد و متاسفانه هنوز قضاوت داوران ما جای کار دارد.

عادلی تصریح کرد: تیم ما در نیم فصل اول رقابت‌های امسال امتیاز ۲ بازی را بیهوده از دست داد و همین عامل باعث شد تا از کورس قهرمانی دور شویم. تیم‌هایی مانند شهرداری بم، وچان سنندج، شهرداری سیرجان، سپاهان و پالایش گاز ایلام مدعیان بزرگ لیگ امسال هستند که برای قهرمانی تمام تلاششان را می‌کنند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها