X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 بهمن 1398, 19:44
کد خبر: 31834
خبرنگار: khani
نظرات: 6

فریم به فریم با شادی جوان اول سپاهان؛

تعظیم محبی پس از سوپرگل

تعظیم محبی پس از سوپرگل تعظیم محبی پس از سوپرگل
محمد محبی در دیدار برابر فولادخوزستان چهارمین گل فصلش را ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، محمد محبی که در نیم فصل اول توانست نمایش های بسیار خوبی برای سپاهان داشته باشد و برخلاف انتظارات به ترکیب اصلی تیم ملی نیز در دو دیدار برابر بحرین و عراق رسید، با شروع نیم فصل دوم رقابت ها و پس از اینکه در مقابل ماشین سازی از روی نیمکت کارش را به دلیل خستگی و حضور در ترکیب تیم امید شروع کرد، در دیدار برابر فولادخوزستان سیزدهمین حضورش را در ترکیب اصلی تجربه کرد.

محبی که به عنوان وینگر راست در ترکیب طلایی پوشان به میدان رفته بود، در طول بازی بارها مدافعان فولادخوزستان را اذیت چه در حمله و چه در بخش دفاعی آزار داد و در برتری 2 بر 1 سپاهان مقابل میهمانش، زننده زیباترین گل بازی شد.

محبی برای ثبت این گل، پس از دریافت پاس سجاد شهباززاده در عرض محوطه جریمه حرکت کرد و سپس با ضربه ای محکم که شیرجه گردان برای مهارش کافی نبود، گل دوم تیمش و گل چهارم فصلش را ثبت کرد.

بازیکن جوان سپاهان که حالا یکی از محبوب ترین بازیکنان سپاهان در نقش جهان شده است، پس از گلزنی به سمت سکوها رفت و گلش را تقدیم به هواداران تیم کرد. محبی همچنین در پایان به صورت ویژه از سوی هواداران تشویق شد تا روز بسیار خوبی را تجربه کرده باشد.
تعظیم محبی پس از سوپرگل



نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها