X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 اسفند 1398, 11:19
کد خبر: 32181
خبرنگار: khani
نظرات: 9

قلعه‌نویی تا چه زمانی در سپاهان می‌ماند؟

قلعه‌نویی تا چه زمانی در سپاهان می‌ماند؟ تیم فوتبال سپاهان در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است و ادامه همکاری این تیم با امیر قلعه‌نویی به نتایج سپاهان در ادامه مسابقات بستگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر با ۹ برد، ۱۰ مساوی و ۲ باخت و کسب ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌ است.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که تا نیم‌فصل عملکرد بسیار خوبی داشتند و صدرنشین لیگ برتر نیز بودند اما در ۵ بازی اخیر خود نمایش خوبی نداشت و ۹ امتیاز حساس و مهم را از دست داد تا فاصله ۱۰ امتیازی با پرسپولیس صدرنشین پیدا کند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در جام حذفی‌ نیز حضور دارند و در مرحله یک‌چهارم نهایی در تهران باید به مصاف استقلال بروند؛ آن‌ها همچنین در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های النصر عربستان، العین امارات و السد قطر هم‌گروه هستند که در 2 بازی ابتدایی یک پیروزی و باخت به دست آورده‌اند.

امیر قلعه‌نویی سرمربی طلایی‌پوشان است که فصل گذشته نیز هدایت سپاهان را برعهده داشت و در لیگ برتر نایب‌قهرمانی را به دست آورد، قلعه‌نویی در جام حذفی نیز در نیمه‌نهایی مقابل پرسپولیس شکست خورد و حذف شد.

حالا و در آستانه پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال و جام حذفی صحبت‌هایی مبنی بر پایان کار قلعه‌نویی در سپاهان بعد از حضور 2 ساله این مربی است و در تازه‌ترین اخبار سرپرست باشگاه سپاهان جدایی قلعه‌نویی را به نتایج وابسته دانسته است.

منوچهر نیکفر در مورد این‌که گفته می‌شود به خاطر اتفاقات بازی با پرسپولیس، امیر قلعه‌نویی توبیخ شده است، اظهار داشت: خیر، توبیخی در کار نبوده است. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان است و از او تا زمانی که سرمربی سپاهان باشد حمایت خواهیم کرد. هر کسی که سرمربی ما باشد قویا از او حمایت می‌کنیم. وقتی او را انتخاب کردیم یعنی توانمندی ایشان مورد تائید هیأت مدیره بوده، الان هم اگر لیگ شروع شود این حمایت را ادامه و امکانات را در اختیارش قرار می‌دهیم تا ان‌شالله بتوانیم موفقیت‌های خوبی را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا همکاری با قلعه‌نویی ادامه خواهد داشت یا این مربی در تابستان از سپاهان جدا می‌شود، عنوان کرد: این مسئله بستگی به کسب نتایج دارد و الان نمی‌شود در مورد آن صحبت کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها