X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 اردیبهشت 1399, 09:05
کد خبر: 32390
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مدافع فوتبال بانوان سپاهان:

انجام ۴ بازی باقیمانده تاثیری در رتبه بندی تیم‌ها ندارد

انجام ۴ بازی باقیمانده تاثیری در رتبه بندی تیم‌ها ندارد مدافع تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: جدول به گونه ای است که انجام ۴ بازی باقیمانده تاثیری در رتبه بندی تیم ها در این فصل از فوتبال بانوان ندارد و مساله مهم حفظ سلامت بازیکنان و عوامل اجرایی است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد فاطمه عادلی در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت لیگ فوتبال بانوان، اظهار کرد: لیگ فوتبال بانوان هم مثل سایر لیگ های ورزشی در حال تعلیق است و فدراسیون هم صحبتی در مورد ادامه لیگ یا اتمام آن نکرده است. البته می دانیم که تعدادی از تیم ها درخواست برگزار نشدن بازی ها را داشتند، چرا که جدول با انجام ۴ بازی باقیمانده تغییراتی را نخواهد داشت.

وی با اشاره به تمریناتی که در خانه دارد، گفت: به دلیل اینکه نمی دانیم چه وضعیتی خواهیم داشت، ما نیز تمرینات خود را به صورت انفرادی و زیر نظر کادر فنی در خانه انجام می دهیم. چند جلسه تمرین قدرتی را در پشت بام انجام دادم، می دانم خطرناک است و به همین دلیل بیشتر تمریناتم را در حیاط خانه که ایمن تر است انجام می دهم.

مدافع تیم فوتبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: در حقیقت تمرینات، انفرادی و با وسایل و امکانات محدودی که در خانه داریم برای ورزشی مثل فوتبال آن هم در حد لیگ برتر مناسب نیست و به همین دلیل است که فیفا در آخرین جلسه خود تصمیم به افزایش تعداد تعویض در یک مسابقه از ۳ نفر به ۵ نفر کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به وقفه دوماهه ای که تاکنون داشتیم به نظر می رسد بیشتر نیز خواهد شد، اگر نظر فدراسیون بر ادامه لیگ باشد، باید فرصت کافی برای دوباره آماده شدن بازیکنان در اختیار تیم ها قرار دهد، زیرا این وقفه موجب شده تا هماهنگی بازیکنان کاهش پیدا کرده و در نتیجه با پایین آمدن آمادگی جسمانی و افت کیفیت در بازی هایشان روبرو خواهند شد و جدای از این مساله بازیکنان در معرض آسیب های جدی قرار می گیرند.

وی افزود: نظر مسئولان باشگاه، کادر تیم و بازیکنان نیز این است که سلامتی تمام افراد دخیل در بازی ها از عوامل اجرایی تا تیم ها بسیار مهم است به خصوص که این ۴ بازی تاثیری در جدول ندارد پس بهتر است برگزار نشود.

عادلی در ارتباط با وضعیت قراردادش با سپاهان گفت: قراردادم با سپاهان یک فصل بود و در این شرایط نیز صحبتی در ارتباط با قراردادها نشده است.

وی با مثبت خواندن عملکرد رسانه ها در ارتباط با اطلاع رسانی از وضعیت ورزشکاران در شرایط کرونا، اظهار کرد: این مسئله نشان از اهمیت سلامت ورزشکاران است، البته در کنار این مسئله ورزشکاران نیز از طریق صفحات مجازی خود طرفدارانشان را علاوه بر تشویق بر ماندن در خانه و ورزش آن ها را در جریان روند تمریناتشان گذاشتند و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و مردم به غیر موارد ضروری همچنان در خانه بمانند و ورزش کنند.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان تیم های شهرداری بم، وُچان کردستان، شهرداری سیرجان و فولادمبارکه سپاهان رده های اول تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها