X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 خرداد 1399, 13:35
کد خبر: 32469
خبرنگار: lark
نظرات: 0

مدافع تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با پایگاه خبری طوفان زرد

فکر میکنم ادامه پیدا کردن لیگ ایران عادلانه تر باشد

فکر میکنم ادامه پیدا کردن لیگ ایران عادلانه تر باشد فکر میکنم ادامه پیدا کردن لیگ ایران عادلانه تر باشد
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: در شرایط خوبی قرار دارم و با دوستانم در سپاهان در تماس هستم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، گئورگی گولسیانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار طوفان زرد درباره وضعیت مصدومیتش گفت: سه ماه و ده روز از جراحی ام می گذرد و من در شرایط خوبی قرار دارم، روزانه سخت تلاش می کنم تا بهبودی کاملم را به دست آورم و بتوانم به زودی و در بهترین شکل بازگردم. در حال حاضر در کشورم حضور دارم اما با دوستانم در سپاهان در تماس هستم.

گولسیانی درباره زمان اضافه شدنش به جمع سپاهانی ها گفت: با دستورالعملی که هم اکنون در حال اجرای آن هستم، به 5 - 6 ماه زمان نیاز دارم تا برای فصل بعدی آماده شوم.
مدافع گرجستانی تیم سپاهان با بیان اینکه لیگ کشورم به زودی از سر گرفته می شود، افزود: خوشبختانه در کشورم موارد ابتلا به کرونا خیلی کم هستند اما با این حال من سعی می کنم در خانه بمانم البته این خیلی خوشایند است چراکه زمان بیشتری را می توانم در کنار خانواده بگذرانم.

وی در ادامه بیان کرد: من فکر میکنم ادامه پیدا کردن لیگ ایران عادلانه تر باشد چراکه باشگاه ها و بازیکنان، انرژی و پول زیادی را برای این فصل صرف کرده اند.
گولسیانی در پایان اذعان کرد: امسال سال جذابی بود. سپاهان تیم بزرگی است که وضعیت درخشان و هوشیاری در داخل خود دارد. به همین دلیل از سپاهان بسیار متشکرم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها