X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 تیر 1399, 11:47
کد خبر: 32510
خبرنگار: lark
نظرات: 0

قصد بازگشت به ایران را ندارم!

بدون تعارف با تاوارس پرتغالی...

بدون تعارف با تاوارس پرتغالی... بدون تعارف با تاوارس پرتغالی...
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، روی تاوارس پرتغالی سال گذشته به عنوان مربی دروازه بان ها کار خود را در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آغاز کرد. او پیش از این در تیم های تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان این مسئولیت مهم را به عهده گرفته بود. چند روز پیش خبری تحت عنوان اینکه تاوارس قصد ادامه همکاری با طلایی پوشان را ندارد به گوش رسید. به همین دلیل به سراغ این مربی خوش اخلاق پرتغالی رفتیم تا در این مورد با او به صحبت بپردازیم.
از حضور در سپاهان بگو. چطور بود؟
من کارم را سال گذشته در سپاهان آغاز کردم. زمانی که در ذوب آهن حضور داشتم، دیگر تیم اصفهانی فصل خیلی بدی را گذرانده بود و دروازه بان های این تیم عملکرد بدی داشتند. من همیشه یک رقابت و چالش جدید را دوست دارم و تمام انرژی ام را برای کمک به امیر قلعه نویی، دروازه بان ها و باشگاه از طریق دانش و تجربه ام ارائه دادم.

از اینکه در سپاهان فعالیت کردی راضی هستی؟
بله، من این تیم را بسیار دوست دارم. سپاهان باشگاهی است که شرایط تمرینی و آموزشی خوبی دارد و از نظر اداری از سازماندهی مناسبی هم برخوردار است.

به چه علت از جمع طلایی پوشان جدا شدی؟
زمانی که این تصمیم را گرفتم در لحظه سختی قرار داشتم اما در حال حاضر شرایط بسیار سختی برای همه مردم وجود دارد. من قصد بازگشت به ایران را ندارم چراکه موارد ابتلا به کرونا ویروس در حال افزایش است و همچنین زمان قراردادم در اول ماه ژوئن به پایان رسیده است.

فقط به دلیل وجود کرونا از سپاهان جدا شدی؟!
من به دلیل کرونا سپاهان را ترک نکردم چرا که علاوه بر اتمام زمان قراردادم، برای حفظ سلامتی خود این تصمیم را گرفتم. آنطور که من از اخبار مطلع هستم بعضی باشگاه ها و بازیکنان در ایران قصد ادامه دادن مسابقات را ندارند.

وضعیت موارد ابتلا به کرونا در پرتغال چگونه است؟

در پرتغال کرونا کنترل شده است اما هیچ کس از آینده خبر ندارد که چه اتفاقی قرار است بیفتد.

این روزها که اکثر کشورهای دنیا با کرونا در حال مبارزه هستند، زندگی تو چگونه می گذرد؟
من همیشه سعی میکنم بدنم را روی فرم نگه دارم به همین دلیل کنار دریا میروم و به دویدن علاقه مند هستم. همیشه با مربیان دیگر به صورت آنلاین به تبادل اطلاعات می پردازیم. با برخی روزنامه ها در مورد عملکرد دروازه بان های پرتغالی مصاحبه میکنم. این روزها یک آکادمی دروازه بانی از من دعوت کرده است تا درباره نکات آموزشی این رشته با آنها صحبت کنم. من همیشه سعی میکنم که دانشم را برای چالش ها و رقابت های پیش رو و جدید بهبود ببخشم و فکر میکنم که درحال قوی تر شدن نسبت به گذشته هستم. همچنین باید بگویم که اکنون در کنار خانواده ام حضور دارم و آنها از این نظر راحت تر هستند. ماه های اخیر برای آنها آسان نبود اما الآن همه چیز خوب است.

بدون تعارف با تاوارس پرتغالی...

خب بهتره درباره پیام نیازمند صحبت کنیم. آینده او را چطور پیشبینی میکنی؟
پیام یک دروازه بان خارق العاده است و من امیدوارم او به هر چیزی که می خواهد برسد.

آیا با او در تماس هستی؟
بعضی اوقات من و پیام با هم صحبت می کنیم. من به او انرژی زیادی جهت حفظ عملکرد خوبش می دهم و از او می خواهم که تمرکزش را برای رسیدن به اهدافش از دست ندهد. بعد از روابط مربی – بازیکنی که بین ما وجود دارد، واقعا مانند یک دوست کنار هم هستیم.

مدت زیادی را در ایران و اصفهان حضور داشتی. آنجا را چطور دیدی؟
قطعا باید از ایران تشکر کنم چراکه به من این فرصت را داد تا عملکردم را به نمایش بگذارم. این کار برای من آسان نبود چون من در ایران تنها بودم با این وجود همیشه سعی کردم تمرکزم را برای پیشرفت دروازه بانان ایرانی حفظ کنم. باید بگویم هوای اصفهان واقعا خوب بود.



غذاهای ایرانی را دوست داری؟
بله بعضی غذاها مثل کباب و مرغ را دوست دارم

موسیقی های ایرانی را چطور؟
من خیلی به موسیقی های ایرانی و فارسی گوش نمی دهم. فقط آهنگی به اسم بهت قول میدم را شنیدم ولی با این وجود متوجه نمی شوم چه کلماتی را به کار می برد ( با خنده)

چه نظری درباره هواداران سپاهان داری؟
سپاهان هواداران خوبی دارد و من باید از آنها برای حمایت هایی که همیشه از من و دروازه بانان کردند، تشکر کنم.

درپایان اگر صحبتی داری بگو
درآخر باید از امیر قلعه نویی به خاطر اعتمادی که به من کرد تشکر کنم و همچنین برای همه آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و از شما برای همه چیز بسیار سپاسگزارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها