X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1399, 06:50
کد خبر: 33143
خبرنگار: khani
نظرات: 2

لغو لیگ فوتبال به ضرر زنان است

دباغی: زندگی با کرونا را یاد گرفته‌ایم

دباغی: زندگی با کرونا را یاد گرفته‌ایم بازیکن تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان گفت: یاد گرفته‌ایم با کرونا زندگی کنیم، بنابراین لیگ فوتبال باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد هاجر دباغی در گفت‌وگو با ایسنا به شروع لیگ برتر زنان اشاره و بیان کرد: گفته شده از اواخر آبان لیگ شروع می‌شود اما احتمالا به تعویق می‌افتد چون هنوز مسابقات لیگ یک برگزار نشده است. با این حال تاکنون ۳- ۴ تیم تمرینات خود را آغاز کرده‌اند تا برای مسابقات آماده شوند اما سپاهان هنوز تمرین نکرده چون اصفهان دو هفته در قرنطینه بود و باشگاه اعلام کرده با صدور مجوزها تمرینات شروع می‌شود.

این بازیکن با بیان اینکه ناتمام ماندن فصل گذشته لیگ برتر به نفع تیم‌ها بود، به لزوم برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: فصل قبل هنوز زندگی با کرونا را یاد نگرفته بودیم اما اکنون همه می‌دانیم لیگ باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع شود و به گونه‌ای عمل کنیم که بیماری کمترین تاثیر منفی را در روند کاری‌مان بگذارد.

او افزود: تیم‌ها در سراسر دنیا همه چیز را شروع کرده‌اند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار عادی خود را انجام می‌دهند. ما هم باید الگوبرداری کنیم و اجازه ندهیم کارمان به تعویق بیفتد چون هر چه لغو شود به ضرر ما و به گونه‌ای پشت گوش انداختن است.

دباغی در مورد قرارداد خود با تیم سپاهان بیان کرد: سال گذشته قراردادی سه ساله با سپاهان بستم. البته امسال مذاکرات و پیشنهاداتی داشتم اما مسئولان مخالفت کردند، در نهایت با سپاهان به توافق رسیدم و امسال هم در اختیار این باشگاه هستم.

دباغی در مورد نحوه برگزاری لیگ‌ در دو گروه گفت: با این روش موافق هستم چون بهتر از برگزار نشدن لیگ است. کرونا فعلا وجود دارد و به تعویق افتادن مسابقات به ضرر ما است بنابراین باید به هر شکلی لیگ را برگزار کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها