X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 آذر 1399, 16:42
کد خبر: 33354
خبرنگار: lark
نظرات: 0

سپاهان یک باشگاه بدنه دار و بزرگی است

امیرشقاقی: در دربی اصفهان به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم

امیرشقاقی: در دربی اصفهان به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان یک باشگاه بدنه دار و بزرگی است که برای تیم‌های پایه خود در بخش بانوان برنامه ریزی خوبی دارد که این یک امتیاز در فوتبال بانوان است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهناز امیرشقاقی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بازی روز گذشته تیمش در مقابل ذوب آهن در شهرآورد اصفهان که منجر به برتری ۳ بر ۲ تیمش شد، اظهار کرد: بازی خوبی بود. انتظار وقت تلف کردن به این شکل را از سوی بازیکنان ذوب آهن نداشتیم، آن‌ها از دقایق اول بازی دست به وقت تلف کردن زدند که در مجموع با این کار بازی را حساس کردند و فکر می‌کنم بازی این قدر هم حساس نبود.

وی افزود: ما برای این بازی برنامه‌های مختلفی داشتیم و طبق برنامه کار کردیم، بازیکنانم در نیمه دوم با آرامش بازی کردند و به نتیجه‌ای که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.

وی در خصوص انجام نشدن بازی سپاهان در هفته اول گفت: متاسفانه به دلیل انصراف دو تیم که فکر می‌کنم یکی از آنها به لیگ برگشته، در هفته اول بازی ما لغو شد و عدم برگزاری بازی هفته اول برای ما معضل بود، چرا که اولین بازی ما مصادف با دربی اصفهان شد. در بازی مقابل ذوب آهن بازیکنان به آرامش و هماهنگی که نیاز است در یک بازی لیگ داشته باشند نرسیده بودند و گل زودهنگامی هم که دریافت کردیم دقیقاً به همین دلیل بود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان تصریح کرد: بعد از دقیقه ۵ بازی را در دست گرفتیم، گل دوم را از روی اشتباه دروازه بانمان دریافت کردیم، البته من فکر می‌کنم توپ در اختیار دروازه بان ما بود و بازیکن آنها تمارض کرد؛ ولی نظر داور برای ما مهم است که گل را قبول کرد، چرا که داور به صحنه نزدیک‌تر بود و این امکان وجود دارد که ما خطای دید داشتیم.

وی ادامه داد: در هر صورت ما بازی فنی‌تری ارائه دادیم، تیم ذوب آهن هم تلاش کرد، اما هر بازی باید یک برنده و یک بازنده دارد که خوشبختانه برنده این بازی تیم ما بود.

وی در خصوص تغییر سیستم بازی تیمش در نیمه دوم خاطر نشان کرد: در نیمه دوم ۲ تعویض انجام دادیم، یکی از بازیکنان ما را که از دقیقه اول مرتب زدند و آسیب دید که تعویض اجباری داشتیم و شیدا تخشا، جایگزین وی خوشبختانه خیلی خوب کار کرد و گل سوم را به ثمر رساند.

امیرشقاقی با اشاره به اینکه سپاهان یک باشگاه صاحب نام در ورزش ایران است، گفت: سپاهان یک باشگاه بدنه دار و بزرگی است و مدیریت بسیار خوبی دارد. خیلی خوشحالم که در کنار این مجموعه هستم؛ چرا که در کنار بحث تیم لیگ در مورد فوتبال پایه کار می‌کنند که این مساله برای فوتبال بانوان بسیار مهم است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها