X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 آذر 1399, 12:34
کد خبر: 33375
خبرنگار: lark
نظرات: 0

شهرداری بم تیم خوب و پر مهره‌ای بوده و هست

دباغی: امسال متفاوت‌ترین تیم را داریم

دباغی: امسال متفاوت‌ترین تیم را داریم بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: این هفته جمعه با شهرداری بم در اصفهان بازی داریم که تیم خوب و پر مهره‌ای بوده و هست، ما هم خود را آماده می‌کنیم با توجه به نقاط مثبت و امتیاز میزبانی نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، هاجر دباغی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: تقریباً به مدت یک ماه تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی‌های لیگ شدیم. مدیرعامل باشگاه حمایت زیادی انجام داده که نسبت به سال‌های گذشته به چشم می‌آید و امسال متفاوت‌ترین تیم را داریم زیرا در بازیکنان، کادر فنی، اردو پیش فصل و امکانات باشگاه تفاوت‌های خوبی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بازی با ذوب آهن یکطرفه بود، تصریح کرد: تنها برتری ذوب آهن نسبت به ما بازی بود که هفته گذشته انجام داد، به خاطر اینکه بازی اولمان بود در دقایق نخست نیمه اول گل خوردیم و ذوب آهن فشار آورد ولی هرچه پیش رفت بهتر شدیم و از بیست دقیقه آخر نیمه اول و تمام نیمه دوم بازی را در اختیار داشتیم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اضافه کرد: در نیمه دوم ذوب آهن فقط یک کرنر داشت و بازی یکطرفه بود، حق سپاهان برد بود زیرا تیم برتر میدان بودیم. توانستیم نتیجه زحماتمان را ببینیم، هر گلی که خوردیم نا امید نشدیم چون می‌دانستیم سطح و جایگاه ما کجا است، بازیکنان سطح بالایی کنار هم بازی می‌کردیم و با یک کوچ خوب و تعویض مربی و نکات بین نیمه توانستیم بازی را برگردانیم.

دباغی در خصوص در خصوص بازی این هفته سپاهان، تصریح کرد: این هفته جمعه با شهرداری بم در اصفهان بازی داریم که تیم خوب و پر مهره‌ای بوده و هست، ما هم خود را آماده می‌کنیم با توجه به نقاط مثبت و امتیاز میزبانی نتیجه خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: برگزاری لیگ به این سبک بهتر از برگزار نشدن آن است، با توجه به محدودیت‌های کرونایی ایده خوبی بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها