X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 آذر 1399, 11:08
کد خبر: 33398
خبرنگار: khani
نظرات: 3

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان:

بازیکنان بم اعتماد به‌نفس بالایی داشتند/ برای شکست شهرداری ارومیه برنامه داریم

بازیکنان بم اعتماد به‌نفس بالایی داشتند/ برای شکست شهرداری ارومیه برنامه داریم سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان گفت: شهرداری ارومیه تیم خوبی است و برای دیدار با این تیم و شکست آنها برنامه‌هایی داریم.
به گزارش پابگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم ، تیم فوتبال بانوان سپاهان در هفته سوم فصل جدید لیگ برتر، در اصفهان میزبان تیم شهرداری بم بود که موفق شد با نتیجه 3 بر یک این تیم را پشت سر بگذارد.

سپاهانی‌ها در حالی پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال بانوان را پشت سر گذاشتند که با این پیروزی به 48 بازی شکست‌ناپذیری تیم شهرداری بم پایان دادند تا قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان بالاخره طعم شکست را بچشد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره دیدار با شهرداری بم اظهار داشت: شهرداری بم تیم خوبی است و از بازیکنان باتجربه‌ای برخوردار است. این تیم چندین سال قهرمان لیگ برتر بوده است و به همین دلیل بازیکنان این تیم از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بودند.

مهناز امیرشقاقی افزود: تیم حریف را آنالیز کرده بوده و به هرکدام از بازیکنان وظایفی سپرده بودیم که همه آنها وظایف خود را در زمین انجام دادند تا بتوانیم پیروز بازی شویم.


وی درباره داوری این بازی گفت: داوری خوب بود. نمی‌توان گفت داوران اصلاً اشتباه نمی‌کنند، اما بالاخره همه اشتباه می‌کنند ولی در کل در دیدار روز جمعه مشکلی از سوی داوران وجود نداشت و آنها به‌خوبی این مسابقه حساس را قضاوت کردند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره دیدار بعدی این تیم با شهرداری ارومیه بیان کرد: برای دیدار با شهرداری ارومیه برنامه‌هایی داریم. شهرداری ارومیه هم تیم خوبی است و تا این هفته از لیگ برتر خیلی خوب بازی کرده است و امیدوارم از آن دیدار هم سربلند خارج شویم.

به گزارش تسنیم، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه 28 آذرماه برگزار می‌شود و سپاهان در این هفته در ورزشگاه شهید باکری مهمان شهرداری ارومیه است.

زردپوشان اصفهانی هم‌اکنون با 6 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب‌آهن در رده دوم جدول گروه یک این رقابت‌ها جای دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها