X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 اسفند 1399, 15:05
کد خبر: 33753
خبرنگار: lark
نظرات: 0

شهباززاده امیدوار به تکرار درخشش مقابل تراکتور

شهباززاده امیدوار به تکرار درخشش مقابل تراکتور سجاد شهباززاده آقای گل امسال رقابت ها تا این جای کار امیدوار به تکرار درخشش همیشگی مقابل تراکتور است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه ، سجاد شهباززاده مهاجم زهردار سپاهانی ها که هفت بار ب سابقه گلزنی به تراکتور را دارد ، امیدوار است امروز باز هم بتواند مقابل تراکتور گل بزند .شهباززاده با تیم های نفت تهران ، سایپا ، استقلال و سپاهان توانسته دروازه تراکتور را باز کند. شاید مهمترین گل او گل فینال جام حذفی با تیم نفت تهران که منجر به قهرمانی شد و آه و حسرت را برای تراکتور رقم زد باشد البته او با استقلال هم باعث حذف تراکتور در جام حذفی شد و با دو گلی که به این تیم زد شاگردان قلعه نویی را حذف کردند. شهباززاده ۳۱ ساله که بهترین فصل فوتبالی خود را پشت سر میگذارد ، بیش تر از هر بازیکنی در زمین مسابقه گلزنی به تراکتور را دارد و همین‌ موضوع هم انگیزه های او را دوچندان می کند .

خنده ای که سجاد شهباززاده در تصویری که محمد امیرحسینی به ثبت رسانده ، بر لب دارد نشان از حس و حال فوق العاده او در این روز ها می دهد ؛ حس و حال فوق العاده ای که به آقای گلی با رکوردی جدید و قهرمانی با سپاهان قطعا قابل وصف نخواهد بود
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها