X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 فروردین 1400, 10:32
کد خبر: 33762
خبرنگار: khani
نظرات: 2

تلخ و شیرین بانوی مهاجم سپاهان در سال ۹۹

دباغی: سال 1400 من دارم میام!

دباغی: سال 1400 من دارم میام! با فرارسیدن سال نو، هاجر دباغی یکی از ستاره‌های فوتبال بانوان در گفت‌وگویی در خصوص سال گذشته و اهدافش در سال جدید می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، هاجر دباغی مهاجم جوان اصفهانی در سال ۹۹ درخشش خوبی در تیم سپاهان داشت. این مهاجم جوانان توانست نقش مهمی در تیم خود ایفا کند و با حضور در جمع زردپوشان عملکرد مناسبی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور از خود به جای گذاشت.

با فرارسیدن سال نو، گفت‌وگویی با هاجر دباغی انجام شد تا نظرات وی را در خصوص سال گذشته و اهدافش در سال جدید را جویا شویم.

وی درباره سال ۹۹ اظهار کرد: سال ۹۹ پر از فراز و نشیب و چالش‌های جدید بود، از اهدافم در سال ۹۹ درخشش در بازی‌های ملی و لژیونر شدنم بود که تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفت و آن‌ طور که انتظار داشتم پیش نرفت؛ امیدوارم شرایط به زودی بهتر شود.

دباغی درباره تلخ‌ترین اتفاق سال ۹۹ هم گفت: مصدومیت شدیدی که در سال ۹۹ اتفاق افتاد تلخ ترین خاطره‌ سال گذشته بود که به لطف خدا و کمک مربیان بهبودی زود حاصل شد و پایان شیرینی داشت.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص شیرین‌ترین اتفاق سال ۹۹ هم این طور بیان داشت: ۹ گلی که سال گذشته توانستم وارد دروازه‌ حریفان بکنم از شیرین‌ترین خاطرات بود از این جهت که همه‌ گل‌ها در روند بازی تاثیر گذار بود.

وی در پاسخ به این سوال که کلمه نوروز شما را یاد چه چیزی می‌اندازد، گفت: نوروز یادآور روز تولد من است، من در روزهای ابتدایی سال متولد شدم‌ام از همین رو با آغاز سال نو حس و حال تولد به من دست می‌دهد

دباغی با اشاره به برنامه‌اش برای تعطیلات عید تصریح کرد: تعطیلات عید را کنار خانواده در خانه می‌گذرانم، قطعا از سفر و دید و بازدید پرهیز می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در پایان درباره سال ۹۹ و سال جدید هم گفت: مرسی که من را با وجود تمام چالش‌ها قوی‌تر کردی و آماده‌تر به استقبال سال ۱۴۰۰ می‌روم؛ سال ۱۴۰۰ سلام من دارم میام.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها