X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 بهمن 1400, 14:28
کد خبر: 34512
خبرنگار: khani
نظرات: 5

واکنش باشگاه سپاهان به صحبت‌های سرپرست سابق پرسپولیس

واکنش باشگاه سپاهان به صحبت‌های سرپرست سابق پرسپولیس باشگاه سپاهان با صدور بیانیه‌ای به صحبت‌های مجید صدری واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، در یک برنامه اینترنتی «مجید صدری» مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس، درخصوص نحوه پیوستن شهریار مغانلو از سانتاکلارا به باشگاه فولادمبارکه سپاهان اظهاراتی داشت که یا نشان از بی‌اطلاعی وی از این موضوع دارد یا سعی دارند با فرافکنی و متوسل شدن به اظهارات خلاف واقع، سرپوشی بر عدم‌اقدام مناسب خود در بازار نقل و انتقالات و بحران‌های اداری و اجرایی پرسپولیس که میراث مدیریت ایشان در این باشگاه است، بگذارند و بار دیگر اذهان هواداران باشگاه پرسپولیس را که کماکان از عدم اخذ مجوز حرفه‌ای این باشگاه بزرگ و حذف از آسیا، مکدر است، منحرف کند.

همان‌گونه که پیش‌تر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در جهت تنویر افکار عمومی، جزئیات انتقال شهریار مغانلو را از سانتاکلارا به سپاهان، به طور شفاف رسانه‌ای کرده بود، یادآور می‌شود که شهریار مغانلو و محمد محبی طبق توافق دو باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و سانتاکلارا در نقل و انتقالات تابستانی معاوضه شده‌اند و باشگاه سپاهان هیچ مبلغی برای دریافت رضایت‌نامه مغانلو به سانتاکلارا پرداخت نکرده است. این در حالی است که محمد محبی فقط یک فصل دیگر با طلایی‌پوشان اصفهان و شهریار مغانلو با تیم پرتغالی دو سال دیگر قرارداد داشت، در پی آن و پس از مذاکرات متعدد فی‌مابین دو باشگاه و بازیکن، شهریار مغانلو با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست.

نحوه انتقال شهریار مغانلو به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، گواهی بر ابتکار و اقدام مناسب این باشگاه در بازار نقل و انتقالات است که بدون پرداخت حتی یک دلار، یکی از بهترین مهاجم‌های کشور را از اروپا به ایران ترانسفر می‌کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها