X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 بهمن 1400, 10:32
کد خبر: 34522
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مظاهری در نقش جدید؛ بازیساز سپاهان

مظاهری در نقش جدید؛ بازیساز سپاهان رشید مظاهری که در استقلال بیشتر نیمکت نشین بود و حتی در خیلی از بازی ها فرصت حضور در لیست استقلال را پیدا نکرد روز گذشته بعد از مدت ها به میدان آمد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، او در نیمه دوم بازی دوستانه سپاهان در برابر نساجی که با 3 گل به سود تیم اصفهانی پایان یافت درون دروازه شاگردان محرم نوید کیا ایستاد و دروازه خودرا در برابر حملات نساجی بسته نگه داشت. دروازه او حتی از روی نقطه پنالتی هم باز نشد.


اما نکته جالب در مورد حضور رشید مظاهری درون دروازه تیم سپاهان اینکه در نقش جدید نمایش خوبی داشت. او که به خوبی می دانست سپاهان تیمی است روی زمین بازی می کند و شروع بازیسازی اش از دروازه بان است بعد از تصاحب توپ شروع به پاسکاری با مدافعان می کرد و در برخی از صحنه ها حتی می خواست بازیکنان نساجی را دریبل کند و توپ را به مدافعان پاس دهد. او اگر چه در نیمه دوم بازی با سپاهان به میدان آمد اما به نظر می رسد در دور برگشت بازی ها شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم سپاهان داشته باشد. به خصوص که در بازی دیروز نشان داد ارتباط خوبی با بازیکنان سپاهان برقرار کرده و در جریان بازی هم به خوبی آنها را رهنمایی می کرد تا جایی که تصور می شد سال های سال است در سپاهان بازی می کند.


یکی از نقطه ضعف های سپاهان در دور رفت که منجر به از دست دادن امتیازات حساس شد سیو نشدن توپ های حساس از سوی دروازه بان اتریشی بود. اما اکنون با حضور رشید مظاهری به نظر می رسد شرایط تغییر می کند. به خصوص که این دروازه بان بعد از نیم فصل نیمکت نشینی در استقلال انگیزه بازگشت به روزهای اوج دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها