X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اسفند 1400, 06:38
کد خبر: 34545
خبرنگار: khani
نظرات: 1

هر دو تیم به 3 امتیاز بازی احتیاج دارند

نویدکیا: دربی فوق‌العاده حساس است

نویدکیا: دربی فوق‌العاده حساس است سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن فوق العاده حساس است و هر دو تیم احتیاج به سه امتیاز بازی دارند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، محرم نویدکیا سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اظهار کرد: فکر می‌کنم این بازی از بهترین دربی‌های ایران است که هر سال برگزار می شود و فارغ از نتیجه بازی جذابی است و امیدوارم فردا هواداران از بازی لذت ببرند.

وی افزود: فوق العاده بازی حساسی است و هر دو تیم احتیاج به سه امتیاز بازی دارند و با توجه به تاثیر ویژه این بازی در لیگ، هر دو تیم با تمام وجود خواهند آمد که تلاش کنند و امتیاز خوبی بگیرند.

نویدکیا ادامه داد: هفته گذشته بازی خوبی انجام ندادیم و امیدوارم بازی خوبی مقابل ذوب آهن به نمایش بگذاریم و امتیاز کامل بگیریم؛ ما هفته گذشته بازی بی‌کیفیتی انجام دادیم و امیدوارم فردا با تلاش بچه ها نتایج قبلی را جبران کنیم.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان در خصوص مصدومان و محرومان گفت: احتمالا از یاسین سلمانی و حسن شوشتری به دلیل مصدومیت استفاده نخواهیم کرد و محروم هم نداریم و بقیه بچه ها مشکل خاصی ندارند.

وی افزود: شرایط برای هواداران خوب نبوده و ناراحتی آن‌ها را درک می‌کنم و باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و شرایط تیم را بهبود ببخشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها