X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اسفند 1400, 06:40
کد خبر: 34546
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس؛

سپاهان- ذوب آهن/ دربی بحرانی اصفهان!

سپاهان- ذوب آهن/ دربی بحرانی اصفهان! هفتادمین دربی فوتبال اصفهان عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، فردا_چهارشنبه، چهارم اسفندماه_ تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان دربی هفتادم فوتبال اصفهان را برگزار می‌کنند.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال
دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب آهن

چهارشنبه، چهارم اسفندماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۵

ورزشگاه: نقش جهان

داور: مهدی سیدعلی

پخش زنده: شبکه اصفهان

آخرین رویارویی: ذوب آهن یک- سپاهان صفر

جدال بحران زده‌ها در دربی هفتادم


در حساس‌ترین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهن خواهد بود. دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو با نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کرده‌اند زیر فشار هواداران و اهالی رسانه قرار دارند و پیروزی در دربی شاید برای مدتی آنها را از زیر فشار خارج کند.

در سپاهان که این فصل امید زیادی به قهرمانی داشت اوضاع برای محرم نویدکیا و این باشگاه خوب پیش نمی‌رود. طلایی‌پوشان امتیازات حساس زیادی را در نیم فصل نخست از دست دادند و اختلاف عجیبی که این تیم در پایان نیم فصل با دو مدعی دیگر قهرمانی یعنی استقلال و پرسپولیس پیدا کرد، عملاً شانس قهرمانی این تیم را خیلی پایین آورد تا جایی که هر امتیاز از دست دادنی در نیم فصل دوم به مانند توقف هفته گذشته مقابل هوادار، برای این تیم گران تمام می‌شود و موج انتقادات دوباره از این تیم آغاز می‌شود.

در سوی دیگر اوضاع در ذوب آهن هم چند هفته‌ای است که بحرانی شده است. تارتار که تیم را در این فصل به کلی تغییر داد شکست‌های زیادی را در طول فصل متحمل شده است اما ذوب آهن خوش شانس بوده است که این فصل پدیده و نفت مسجد سلیمان آنقدر بد نتیجه گرفته‌اند که خطر زیادی بابت سقوط این تیم را تهدید نکند. سبزپوشان در شرایطی به مصاف سپاهان می‌روند که در سه هفته گذشته به ترتیب مغلوب صنعت نفت، استقلال و پیکان شده‌اند تا رکورد صد در صد شکست در نیم فصل دوم را بر جای گذاشته باشند.


دیدار رفت دو تیم در شرایطی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که سپاهان پس از سه پیروزی متوالی به خانه ذوب‌آهنی می‌رفت که دو بازی از سه بازی ابتدایی خود را مغلوب شده بود، با این حال اما این ذوب‌آهن بود که آن بازی را با گل سجاد دانایی برد و پس از چندین سال طلسم نبردن در دربی‌های اصفهان را شکست. فردا اما سپاهان در خانه‌اش از ذوب آهن پذیرایی می‌کند و قطعاً با انگیزه انتقام آن شکست پا به میدان خواهد گذاشت.

برای دیدار فردا سپاهان محروم و مصدومی ندارد اما ذوب آهن یک غایب سرشناس به نام حسین شنانی دارد که به دلیل اخراج در بازی قبل نمی‌تواند ذوب‌آهن را در دربی همراهی کند. شنانی که پاس گل پیروزی بخش ذوب آهن در دربی قبل را داد ستاره سبزها در آن بازی بود و نبودش در دیدار فردا به ضرر تیم مهدی تارتار خواهد بود.

گفتنی است سپاهان با ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و اختلافی ۱۱ امتیازی با استقلالِ صدرنشین پیدا کرده است، در سوی دیگر نیز ذوب آهن با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول است و با منطقه سقوط هفت امتیاز اختلاف دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان:


رشید مظاهری، عزت الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی ذوب آهن:

حبیب فرعباسی، سیدمحمد قریشی، آرمان قاسمی، صادق صادقی، مسعود ابراهیم‌زاده، پویا پورعلی، محمد خدابنده‌لو، سجاد آشوری، امیرحسین صدقی، عارف رستمی و سعید باقرپسند
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها