X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اسفند 1400, 09:14
کد خبر: 34547
خبرنگار: khani
نظرات: 1

ذوب آهن شرایط ایده آلی ندارد

قنبری :سپاهان برای تثبیت خود بازی تهاجمی را دستور کار قرار می‌دهد

قنبری :سپاهان برای تثبیت خود بازی تهاجمی را دستور کار قرار می‌دهد یک کارشناس فوتبال گفت: ذوب آهن شرایط ایده آلی ندارد، اما رده جدولی هیچ زمانی در نتیجه دربی تأثیر گذار نبوده است. سبزپوشان اصفهانی شرایط بدتر و بحرانی‌تری نسبت به سپاهان دارند که شانس سپاهان را با توجه به میزبانی که دارد برای پیروزی بیشترمی بینم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد کریم قنبری در گفت گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با عملکرد سپاهان، اظهار کرد: زمان کمی است که نیم فصل دوم شروع شده، سپاهان یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده است و زود است بخواهیم راجع به طلایی پوشان در این فصل نظر دهیم، اما با پیروزی رقبای این تیم یکم کار پیچیده شده است.

وی ادامه داد: نمی‌توان گفت سپاهان از کورس قهرمانی عقب افتاده زیرا ۱۲ بازی و ۳۶ امتیاز باقی مانده است، اگر بازیکنان این تیم به روند خوبی بازگردند با توجه به امتیازات رو در رو بازهم شانس قهرمانی دارند، اما در حال حاضر روند خوبی ندارند.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه سپاهان به جز بازی با هوادار در دیگر رقابت‌ها کیفیت خوبی داشته است، تصریح کرد: این تیم خلق موقعیت می‌کند، اما نتیجه‌گیری و رسیدن به گل اهمیت زیادی دارد. در بخش دفاع هنوز جای کار دارند، منطق می‌گوید هر تیمی دفاع خوبی داشته باشد می‌تواند در ادامه کار با خلق موقعیت به پیروزی برسد.

قنبری اضافه کرد: سپاهان بازیکنان خوب و روی کاغذ شانس قهرمانی دارد، اما باید به روند خوبی که در شروع فصل داشتند برگردند. در همه جای دنیا تیم‌ها نوسان دارند که اگر این نوسان رو به پایین طولانی شود کار را برای مربی سخت می‌کند.

وی در خصوص دربی اصفهان، خاطر نشان کرد: ذوب آهن شرایط ایده آلی ندارد، اما رده جدولی هیچ زمانی در نتیجه دربی تأثیر گذار نبوده است. سبزپوشان اصفهانی شرایط بدتر و بحرانی‌تری نسبت به سپاهان دارند که شانس سپاهان را با توجه به میزبانی که دارد برای پیروزی بیشترمی بی نم.

کارشناس فوتبال افزود: سپاهان برای تثبیت جایگاه خود در جدول بازی تهاجمی را دستور کار خود قرار می‌دهد که فکر می‌کنم بازی جذابی را شاهد باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها