X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 اسفند 1400, 09:14
کد خبر: 34553
خبرنگار: khani
نظرات: 0

استعفای محرم احساسی بود

جمشیدیان: تنها خودِ نویدکیا می‌تواند سپاهان را از بحران نجات دهد

جمشیدیان: تنها خودِ نویدکیا می‌تواند سپاهان را از بحران نجات دهد پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان گفت: شرایط از روزی تغییر کرد که سپاهان از جام حذفی کنار رفت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی سپاهان مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: نیمه اول دو تیم بازی خوبی را ارائه ندادند و بیشتر بازی در میانه میدان دنبال شد. نیمه دوم سپاهان خیلی بهتر شد و حملات زیادی را روی دروازه ذوب آهن ایجاد کرد؛ اما بازیکنان نتوانستند به خوبی از آن استفاده کنند.

*سپاهان از لحاظ کیفیت فنی بازنده نبوده و نیست


وی افزود: دربی‌ها در شهر‌های مختلف مخصوصاً اصفهان همیشه جذابیت‌های خاص خود را داشته است. سپاهان برای فرار از بحران به ۳ امتیاز این بازی احتیاج داشت و این یک امتیازی که کسب کردند اصلاً به نفع تیم نخواهد بود. فشار‌هایی که این روز‌ها به سپاهان وارد می‌شود روحیه و انگیزه بازیکنان را از بین برده است.

جمشیدیان تصریح کرد: عادلانه بخواهیم نگاه کنیم، سپاهان از لحاظ کیفیت فنی تیم بازنده نبوده و نیست، اما شرایط لیگ ثابت کرد که فوتبال زیبا کارساز نیست؛ وگرنه شرایط برای سپاهان اینطور پیش نمی‌رفت. با ستاره‌هایی که داریم، شاید از قهرمانی لیگ کنار رفته باشیم؛ اما برای کسب سهمیه و نایب قهرمانی مدعی هستیم.

*شرایط از روزی تغییر کرد که این تیم از جام حذفی کنار رفت

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در خصوص استعفای محرم نویدکیا گفت: سپاهان از ابتدا لیگ را به عنوان یک تیم مدعی شروع کرد. عملکرد خوب آنها، هواداران را امیدوار کرد که امسال تا آخرین لحظه می‌جنگند و قهرمان لیگ می‌شوند؛ اما شرایط از روزی تغییر کرد که این تیم از جام حذفی کنار رفت و باعث شد بازیکنان روحیه و انگیزه خودشان را از دست بدهند و در لیگ از کورس قهرمانی باز ماندند.

*روزی که محرم به سپاهان آمد، در کارنامه‌اش چند قهرمانی لیگ نبود

وی در ادامه گفت: مشکل گل خوردن سپاهان با آمدن رشید مظاهری حل شده است؛ اما از آن طرف مشکل گلزنی سپاهان با وجود ستارگانی که در این خط دارد باعث شده تیم نتیجه نگیرد. با توجه به اینکه نویدکیا از خانواده سپاهان است؛ پس تصمیمی که می‌گیرد نشان می‌دهد که او به این نتیجه رسیده که شاید نمی‌تواند به سپاهان کمک کند. این استعفا بیشتر جنبه احساسی داشت. روزی که محرم به سپاهان آمد، در کارنامه‌اش چند قهرمانی لیگ نبود و یک برنامه سه ساله داشتند تا محرم بتواند تیم را به ثبات برساند.

*نویدکیا برود در این مقطع لطمه بزرگی به تیم خواهد خورد

جمشیدیان افزود: سپاهان از برنامه‌ها عقب نیست چون بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارند و این اتمام کار نیست. به نظر من نویدکیا باید در سپاهان بماند تا از آن برنامه ریزی‌ها عقب نمانند، شاید قهرمان نشوند؛ اما سهمیه را می‌توانند بدست بیاورند. به شخصه مخالف رفتن نویدکیا هستم؛ زیرا اگر او برود در این مقطع لطمه بزرگی به تیم خواهد خورد. مربی کارکشته‌ای هم نداریم که بگوییم الان بیاید و معجزه کند. مطمئناً با رفتن محرم، تیم لطمه‌هایی به مراتب بیشتر از این خواهد خورد.

*مربی جدید ممکن است همین امتیازات هم از دست بدهد


پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در این رابطه افزود: سپاهان شاید صلاحش به این باشد که با نویدکیا ادامه دهد و از هواداران عزیز هم می‌خواهم که به او فرصت بدهند. اگر نویدکیا برود چه کسی را می‌خواهند جایگزینش کنند؟ نهایتاً یک خارجی می‌آورند، تیم را که نجات نمی‌دهد هیچ؛ بلکه یک هزینه هنگفتی هم روی دست باشگاه می‌گذارد.

جمشدیان در پایان خاطرنشان کرد: مربی جدید ممکن است همین امتیازات هم از دست بدهد و چیزی به داشته‌های تیم اضافه نکند. تیم را نویدکیا بسته؛ پس تنها کسی که می‌تواند راه حلی برای فرار از بحران پیدا کند تنها خود اوست. اگر تا پایان فصل موفق نشد، آن موقع می‌توانند درباره او تصمیم بگیرند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها