X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 اسفند 1400, 06:39
کد خبر: 34554
خبرنگار: khani
نظرات: 8

شاید مربی دیگری بهتر بتواند به سپاهان کمک کند؛

محرم قصد بازگشت ندارد

محرم قصد بازگشت ندارد محرم نویدکیا با انتشار متنی ضمن تشکر از حمایت مدیران باشگاه، خواهان جدایی از سپاهان شده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، پس از تساوی در دربی اصفهان برابر شاگردان مهدی تارتار بود که محرم نویدکیا به صورت رسمی از سمت خود استعفا داد. این موضوع که سر و صدای زیادی میان اهالی فوتبال ایجاد کرد، 24 ساعت بعدتر با بیانیه باشگاه همراه شد و مدیران سپاهان اعلام کردند که حاضر به پذیرش استعفای نویدکیا نیستند تا احتمال بازگشت این چهره به نیمکت سپاهان در مصاف با تراکتور قوت بگیرد.


حالا اما در شرایطی که دقایقی از روز شنبه هفتم اسفندماه سپری شده و هواداران سپاهان امیدوار به بازگشت نویدکیا بودند، او با انتشار متنی و با اشاره به نتایج تیم طی دوران حضورش، از این گفته که شاید حضور فردی دیگر بتواند به سپاهان کمک کند.

متن محرم نویدکیا که خطاب به هواداران و اعضای باشگاه نوشته شده، به شرح زیر است:



« به نام خدا
با سلام خدمت مدیرعامل، سرپرست، کلیه اعضای زحمت‌کش باشگاه و هواداران خوب و عاشق سپاهان

بعد از این که فصل گذشته با ۶۵ امتیاز نتوانستم قهرمانی را به هواداران خوب سپاهان تقدیم کنم، امسال با بودن در رتبه سوم احساس می‌کنم جای خود را به شخص دیگری بدهم، شاید مربی دیگری بتواند بهتر به تیم سپاهان کمک کند.

من از همه شما انسان های شریف که تا به امروز من را حمایت کردید تشکر می‌کنم و آرزوی سلامتی برای شما و‌ موفقیت برای باشگاه بزرگ سپاهان را دارم.»

با تشکر محرم نویدکیا
۶/۱۲/۱۴۰۰

پس از استعفا در کنفرانس خبری حالا بار دیگر محرم نویدکیا از احساس خود برای جدایی گفته و اینکه شاید مربی دیگری بتواند به تیم کمک کند؛ تصمیمی که باید دید واکنش مدیران سپاهان به آن چگونه خواهد بود.


در صورت پذیرش این استعفا و جدایی رسمی نویدکیا از سپاهان، بی‌شک دربی اصفهان که در لیگ شانزدهم هم با خداحافظی شماره 4 تکرار نشدنی طلایی پوشان همراه شد، همواره خاطره‌ای تلخ را در ذهن هواداران سپاهان تداعی خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها