X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 اسفند 1400, 12:30
کد خبر: 34558
خبرنگار: khani
نظرات: 3

زاغی‌نژاد: سپاهان از لحاظ روانی بیمار است

زاغی‌نژاد: سپاهان از لحاظ روانی بیمار است مربی پیشین سپاهان اعتقاد دارد این تیم از لحاظ روانی بیمار است ولی اینکه این بیماری با تغییر کادر فنی درمان می‌شود یا خیر، قابل پیش‌بینی نیست.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد قاسم زاغی‌نژاد در گفت‌و‌گو با تسنیم، درباره استعفای محرم نویدکیا از سرمربیگری سپاهان اظهار داشت: متاسفانه شرایط سپاهان، خوب نیست. بدترین اتفاقی که افتاد، این بود که تیم از لحاظ روانی دچار مشکل شد. بیشترین عاملی که در روند سپاهان تاثیر داشت، بحث روانی بود. سپاهان در این یکی دو سال هیچ‌وقت مشکل فنی نداشته ولی مشکلات روانی منجر شده که بازیکن در 6 متری دروازه موقعیت مسلم گلزنی را خراب کند.

وی با بیان اینکه «ابزار‌های متفاوتی در روند نتیجه‌گیری یک تیم تاثیرگذار است» عنوان کرد: در بازی با ذوب‌آهن، بازیکن ما از پنج و نیم متر موقعیت مسلم گل را از دست می‌دهد و تاوانش را مربی باید بدهد. اگر در این سطح مربی باید روی اصول اولیه کار کند که دیگر هیچ. وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد شرایط روانی بازیکنان ایده‌آل نیست. بیشتر این آسیب‌ها برای تیم‌هایی است که هوادار دارند و عدم نتیجه‌گیری منجر به فشار از سوی آنها می‌شود.

مربی پیشین سپاهان درباره تصمیم نویدکیا برای جدایی گفت: محرم شخصیت خیلی منطقی دارد، او تا اینجا فکر می‌کرد که می‌تواند به تیمش کمک کند ولی خودش به جمع‌بندی رسیده که دیگر نمی‌تواند کمک کند. او فکر کرده بهترین تصمیم این است که دیگر در تیم نباشد. نویدکیا خیلی باهوش است و در تصمیمات کلان باهوش عمل می‌کند.

زاغی‌نژاد با اشاره به اینکه «دلیل عدم نتیجه‌گیری سپاهان را حضور محرم نمی‌دانم» تصریح کرد: در 10 سالی که با تیم بزرگسالان بودم، هیچ‌وقت بحث‌های فنی خیلی مسئله نبود و بیشتر بحث روانی مطرح بوده است. الان نیز همین است و تیم خیلی خوب کار می‌کند ولی فرصت‌ها به سادگی از دست می‌رود. مشکل این تیم کادر فنی نیست. سپاهان از لحاظ ابزاری نیز مشکلی ندارد و همه قبول دارند که جزو تیم‌های خیلی خوب لیگ است. تیم فقط از لحاظ روانی بیمار است و باید درمان شود ولی اینکه این بیماری با تغییر کادر فنی درمان می‌شود یا خیر، قابل پیش‌بینی نیست.

وی درباره اینکه برخی اعتقاد دارند با جدایی نویدکیا سرمایه‌سوزی رقم می‌خورد، خاطرنشان کرد: محرم فردی قوی است و می‌داند که از این زمان اگر می‌خواهد در فوتبال بماند، باید با اندیشه و تدابیر قوی‌تر ادامه دهد و همیشه بهترین تصمیم را بگیرد. جدایی او از سپاهان در این مقطع، سرمایه‌سوزی نیست و خیلی از مربیان در برهه‌هایی بدشانسی آورده‌اند. فراموش نکنیم سپاهان فصل پیش فوتبال خوبی بازی می‌کرد و با بدشانسی قهرمان نشد. این تیم امسال نیز به غیر از یکی دو بازی در سایر مسابقات نمایش خوبی داشته و در بازی مالکانه و ایجاد موقعیت، آمار خوبی رقم خورده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها