X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 اسفند 1400, 08:03
کد خبر: 34563
خبرنگار: khani
نظرات: 4

سپاهان - محرم نویدکیا؛ راه درست، کار درست

رفقای نیمه راه به بهشت نمی رسند

رفقای نیمه راه به بهشت نمی رسند محرم نویدکیا بالاخره به سپاهان برگشت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از طرفداری، شنبه در طرفداری نوشتیم نویدکیا تعصب و شعورش را نشان داد، سپاهان هم آینده نگری اش را نشان بدهد و گفتیم اگر سپاهان قهرمانی می خواهد، باید مسیری که با محرم شروع کرده را ادامه دهد و دیروز این اتفاق رخ داد.

محرم نویدکیا دیروز لحظه آخر به هواپیمای تیمش رسید تا سپاهان بدون سرمربی مقابل تراکتور قرار نگیرد.

محرم نویدکیا که از جنس این باشگاه است، وقتی دید نتایج دلخواه هواداران نبوده و اعتراض ها بالا گرفته، از سمتش استعفا کرد تا شاید شوکی به تیم وارد شود.


بار اول با این استعفا مخالفت شد ولی محرم که دست بردار نبود، یک بار دیگر هم استعفایش را تقدیم هیات مدیره کرد که دوباره با این استعفا موافقت نشد تا محرم ماندنی شود.

مخالفت با استعفای محرم نویدکیا، بهترین تصمیم ممکن
این بهترین تصمیم ممکن از سوی باشگاه بود. در این مقطع از فصل جابجایی سرمربی یعنی خودکشی! محرم به خوبی شاگردانش را می شناسد و حالا بعد از استعفا و ماجراهایی که پیش آمده، قطعا دوست ندارد لغزشی داشته باشد، پس باید منتظر یک ورژن متفاوت از سپاهان باشیم.

تیم محرم نویدکیا بد بازی نمی کند و کمتر کسی است که بگوید بازی های سپاهان دلپذیر نیست ولی واقعیت این است این تیم بسیار بدشانس است.

البته همانطور که قبلا هم نوشته بودیم، سپاهان در ابتدای نقل و انتقالات اشتباه کرد، مدیران سپاهان با همان رویه "ستاره ها را حتی به قیمت نیمکت نشینی هم می گیریم و به تیم های مدعی نمی دهیم" خریدهای زیادی داشت و شاید مهم ترین آن ها شهریار مغانلو بود.

بسیاری تصور می کردند محرم قرار است زوج شهریار و سجاد شهباززاده را در خط حمله به کار بگیرد و به همین واسطه سراغ مغانلو رفته ولی در این فصل دیدیم در بسیاری از بازی ها یکی از این دو ستاره نیمکت نشین بود یا در مسابقاتی که هر دو فیکس بودند، یکی در پست غیرتخصصی حضور داشت و عملا توانایی هایش را نمی توانست نشان دهد.

حالا محرم به خوبی می داند اشتباهاتش چیست و استعفا دقیقا همان شوکی بود که سپاهان نیاز داشت، مدیران سپاهان هم بهترین تصمیم را در این مقطع از فصل و برای آینده باشگاه گرفتند.

سپاهان؛ نیازمند حمایت و زمان
حالا که محرم نویدکیا دوباره به سپاهان برگشته، نیاز به زمان و حمایت دارد. زمان به این خاطر که محرم کم تجربه است و حتی اگر این فصل قهرمانی را هم از دست بدهد، باید به او زمان داد تا سپاهان را براساس فلسفه خودش بسازد.

همچنین هواداران سپاهان که در روزهای دشوار و سیاه تر از این حامی تیم بودند، باید پشت محرم نویدکیا و تیم شان باشند تا دوباره موفقیت را ببینند.

در فوتبال ایران امثال محرم نویدکیا کم است، فردی که وقتی بازی می کرد به عنوان کاپیتان عاشق باشگاهش بود و حالا هم در قامت سرمربی دلسوز محبوبش است و برای ماندن مثل خیلی از مربی ها به در و دیوار باشگاه چنگ نمی اندازد، او با استعفایی که کرد نشان داد ترسی از رفتن ندارد و فقط به سپاهان فکر می کند.

مدیران سپاهان در قبال استعفاهای متوالی محرم بهترین تصمیم را گرفتند و سپاهان در مسیری درست و منطقی قرار دارد که بوی موفقیت می دهد...
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها