X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 اسفند 1400, 06:35
کد خبر: 34569
خبرنگار: khani
نظرات: 0

تلاش می‌کنم که پرقدرت‌تر از قبل برگردم

شوشتری: غصه خوردن فایده‌ای ندارد

شوشتری: غصه خوردن فایده‌ای ندارد هافبک مصدوم تیم فوتبال سپاهان گفت: تلاش می‌کنم تا پرقدرت‌تر از گذشته به میادین فوتبال برگردم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد حسن شوشتری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی گفت: ما یک بازی دوستانه با تیم ون پارس انجام دادیم که بعد از برخورد با یکی از بازیکنان حریف با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه شدم. در همان صحنه فهمیدم که اتفاق بدی رخ داده و بعد از گرفتن MRI مشخص شد که رباطم پاره شده است. در نهایت هم چند روز پیش جراحی کردم و متأسفانه شش هفت ماه نمی‌توانم بازی کنم. این اتفاق واقعاً ناراحت‌کننده بود، ولی دیگر غصه خوردن فایده ندارد و باید تلاش کنم تا پرقدرت‌تر از گذشته برگردم.

وی در مورد حضورش در تیم فوتبال سپاهان و فصلی که در این تیم پشت سر گذاشت، اظهار داشت: این درست است که زیاد بازی نکردم ولی به هر حال حضورم در سپاهان اتفاق بزرگی بود. من چیزهای زیادی از محرم نویدکیا یاد گرفتم و حضور در باشگاه بزرگی مثل سپاهان ذهنیت مرا تا حدود زیادی تغییر داد.

هافبک مصدوم تیم فوتبال سپاهان راجع به دور شدن این تیم از قهرمانی خاطر نشان کرد: ما تیمی بسیار خوب با بازیکنانی توانمند داریم و محرم نویدکیا هم یک مربی فوق‌العاده است. متأسفانه در بعضی از بازی‌های این فصل بد آوردیم و باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم که متأسفانه نشد. امیدوارم در بازی‌های بعدی سپاهان دوباره نتایج خوب خودش را تکرار کند و در لیگ قهرمانان آسیا هم بدرخشد. سپاهان در آسیا تیم شناخته‌شده‌ای است و قطعاً در این بازی‌ها خودش را ثابت خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها