X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 اسفند 1400, 06:36
کد خبر: 34570
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

سپاهان- فجرسپاسی / به دنبال پاره کردن نوار تساوی

سپاهان- فجرسپاسی / به دنبال پاره کردن نوار تساوی تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان فجرسپاسی است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، فردا _یکشنبه، پانزدهم اسفندماه_ تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان از فجرسپاسی شیراز میزبانی می‌کند.

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و فجرسپاسی

یکشنبه، پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۸

ورزشگاه: نقش جهان

داور: امیرسامان سلطانی

پخش زنده: شبکه اصفهان

آخرین رویارویی: فجرسپاسی صفر- سپاهان ۲

شاگردان نویدکیا به دنبال اتمام تساوی‌های متوالی


تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف فجرسپاسی می‌رود که در سه هفته اخیر به ترتیب مقابل هوادار، ذوب آهن و تراکتور نتیجه‌ای جز تساوی کسب نکرده است. طلایی پوشان که در این بین با بحران استعفای محرم نویدکیا، سرمربی خود نیز رو به رو شده بودند سخت به دنبال پیروزی برابر فجرسپاسی هستند تا شاید رفته رفته به فرم خوب خود بازگردند و برای رقابت‌های آسیایی که از اواسط فرودین‌ماه سال آینده آغاز می‌شود نیز آماده شوند. توقف سپاهان در این سه هفته، فرصت را برای مس رفسنجان رده چهارمی مهیا کرده است که اختلاف را با سپاهان به دو امتیاز کاهش دهد و شاگردان نویدکیا خوب می‌دانند اگر باز هم لغزش داشته باشند، مس رفسنجان و گل گهر کاملاً آماده گرفتن رتبه سوم جدول هستند.

سپاهان در حالی ثلث سوم لیگ را آغاز می‌کند که با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی تا صدر جدول دیگر از کسب عنوان قهرمانی ناامید شده است و از اینجا به بعد تلاشش بیشتر برای حفظ همین رتبه سوم است. هرچند فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا برگزار نمی‌شود اما تا قبل از اعلام رسمی فدراسیون فوتبال در مورد نحوه اختصاص سهمیه‌های آسیایی دو فصل بعد این مسابقات، همچنان می‌توان شانس کمی برای اهمیت داشتن رتبه سوم فصل جاری قائل بود؛ زیرا در شرایطی خاص مثل یکسان بودن قهرمانان جام حذفی و لیگ و نایب قهرمان لیگ فصل جاری و فصل آینده، رتبه‌های سوم این دو فصل شانس کسب سهمیه پیدا می‌کنند.

در سوی دیگر تیمی قرار دارد که بر خلاف سپاهان برای باقی ماندن در لیگ تلاش می‌کند و اصلاً دوست ندارد در اولین سال پس از بازگشت مجدد به لیگ برتر، دوباره به دسته پایین‌تر سقوط کند. فجرسپاسی که با ۱۵ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول ایستاده است، با نفت مسجد سلیمانِ رده پانزدهمی تنها سه امتیاز اختلاف دارد و خطر سقوط را به خوبی احساس می‌کند. بالاتر از این تیم نیز تراکتور با یک امتیاز بیشتر حضور دارد که با توجه به پتانسیلی که این تیم از لحاظ بازیکن و مربی دارد، بعید است قافیه سقوط را به فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان ببازد.

نکته جالب اینکه سپاهان و مس رفسنجان، دو تیمی که برای رتبه سوم در رقابت هستند این هفته با دو تیم فانوس به دست جدول یعنی فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان دیدار می‌کنند.

سپاهان در حالی به مصاف فجرسپاسی می‌رود که یاسین سلمانی، هافبک خلاق این تیم همچنان از شرایط بازی به دور است و احتمالاً فردا هم نتواند طلایی پوشان را همراهی کند، همچنین حسن شوشتری نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داده است اما سایر بازیکنان این تیم برای دیدار با فجرسپاسی در دسترس محرم نویدکیا قرار دارند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال الدین علیمحمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده

ترکیب احتمالی فجرسپاسی:

ایمان صادقی، رضا علیاری، محمد قنبری، یوسف وکیا، محمدرضا خدری، دانیال کردستانی، احمدرضا زنده روح، حمید نعمتی، حسین مهربان، محمد کاظمی و علی فاتح
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها