X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 اسفند 1400, 12:21
کد خبر: 34571
خبرنگار: khani
نظرات: 0

سپاهان پتانسیل خوبی دارد

جمشیدیان : تنها راه نجات نویدکیا، موفقیت در لیگ قهرمانان آسیاست

جمشیدیان : تنها راه نجات نویدکیا، موفقیت در لیگ قهرمانان آسیاست بازیکن سابق سپاهان اعتقاد دارد تنها راه بازگشت نویدکیا و تثبیت جایگاهش موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازگشت محرم نویدکیا به سپاهان اظهار کرد: شرایطی که سپاهان دارد به صلاح نیست. به نظر من تغییر باید در کادرفنی اتفاق بیفتد. نتایجی که سپاهان گرفت، بیشتر به خاطر عدم تمرکز تیم بود و این باعث شد تیم وارد بحران و از جام حذفی حذف شود. در نیم فصل دوم هم با سه تساوی پشت سر هم حواشی ایجاد زیادی دور و بر تیم اتفاق افتاد.

او ادامه داد: من صد درصد موافق تصمیم باشگاه هستم. در این مقطع اصرار باشگاه بر حفظ نویدکیا منطقی است و امیدوارم شرایط تیم بهتر شود. مقطعی صحبت از این بود که باشگاه از محرم خواسته که کادرش را تغییر دهد و در مقطعی هم شنیده شد خود محرم نویدکیا می‌خواهد دست به تغییر در کادرفنی بزند. این بار هم مرزبان و هم محمود کریمی شخصا کنار رفتند. محرم برگشته اما محمود کریمی می‌گوید دیگر برنمی‌گردد. کنار رفتن مرزبان از سپاهان قطعی نیست اما محرم نویدکیا به هر حال باید به دنبال جایگزین باشد.

بازیکن سابق سپاهان اضافه کرد: بالاخره به دلیل نتایج نامطلوب تیم باید تغییرات صورت گیرد و این تغییرات شاید کمک شود. من مخالف این بودم که سپاهان در کادرفنی نیاز به تغییر دارد. اعضای کادرفنی را ببینید. تکسیرا و مرزبان باتجربه هستند و سال‌ها کار کرده‌اند. توتونی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیاست و مربی بسیار خوبی در اصفهان است. این کادرفنی قدرتمند است و این که نتایج را به کادرفنی نسبت دهیم صد در صد اشتباه است. این همان کادرفنی است که بیشترین امتیاز تاریخ لیگ برتر به عنوان نایب قهرمان لیگ کسب کرده است.

او با بیان این‌که از رفتار محرم حمایت می‌کند چون از کادر خودش حمایت کرد، گفت: ابتدا سرمربی مسئول نتایج تیم است و او باید تصمیم گیری کند اما مشکلات در زمین هم وجود دارد. بازیکنان در این فصل نتوانسته‌اند کیفیت خودشان را ارائه کنند. این بازیکنان هم خودشان می‌گوید در مقطعی نتوانستند چیزی که می‌خواستند را ارائه کنند. در خط دفاعی یا خط حمله بازیکنان سپاهان بسیار خوب بودند اما امسال عملکرد مناسبی نداشتند.

جمشیدیان همچنین عنوان کرد: تنها راه بازگشت نویدکیا و تثبیت جایگاهش موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. او تمام تمرکزش را باید در لیگ قهرمانان آسیا بگذارد. آن‌ها می‌توانند با آرامش وارد بازی‌ها شوند و نتیجه لازم را کسب کنند. سپاهان پتانسیل خوبی دارد و ناکامی‌ها را در تنها جایی که می‌تواند جبران کند همین لیگ قهرمانان آسیا است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها