X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 اسفند 1400, 06:35
کد خبر: 34574
خبرنگار: khani
نظرات: 1

نیازی نیست درباره‌‌ دستیارانم حرف بزنم

نویدکیا: می‌دانستیم بازی سنگینی داریم و خداراشکر که بردیم‌

نویدکیا: می‌دانستیم بازی سنگینی داریم و خداراشکر که بردیم‌ سرمربی تیم فوتبال سپاهان سعی کرد تا نسبت به سوالات حاشیه‌ای درباره خروج مرزبان و کریمی از جمع دستیارانش پاسخ ندهد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه" بعد از برتری 2 گله سپاهان مقابل فجرسپاسی و حفظ موقعیت سوم جدول، محرم نویدکیا سرمربی طلایی‌پوشان در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و در جمع خبرنگاران اصفهانی به صحبت درباره‌‌ مسابقه و مسائل حاشیه‌ای پرداخت.

نویدکیا در بخش ابتدایی صحبت‌هایش با تمجید از خط دفاعی فجرسپاسی درباره کیفیت مسابقه گفت: می‌دانستیم که بازی سنگینی خواهیم داشت چرا که همواره بازی با فجر سخت است، چون ساختارهای دفاعی خوبی دارند و سعی می‌کنند فضاها را کوچک کنند و اجازه بازیسازی نمی‌دهند.

سرمربی سپاهان با اشاره به سبک بازی تیمش گفت: سعی کردیم موقعیت‌سازی کنیم، اما فجر هم موقعیت خوبی روی ضربات ایستگاهی داشت؛ تلاش‌مان این بود که مالکیت را بالا نگه داریم و موقعیت ایجاد کنیم. از لحاظ مالکیت شرایط خوبی داشتیم و موقعیت هم ایجاد کردیم اما فوق العاده نبودیم.


وی افزود: علت این‌که فوق‌العاده نبودیم این بود که بچه‌ها تحت فشار بودند و در تلاش بودند که بازی را ببرند و به وضعیت تیم در جدول سر و سامان بدهند؛ در نیمه دوم باید خیلی بهتر از ضد حملات استفاده می‌کردیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

محرم نویدکیا درباره‌‌ فرصت‌سوزی‌های سپاهان در مسابقه‌‌ توضیح داد: هر چه به پایان نزدیک می‌شدیم، سعی کردیم با تعویض‌هایمان روند را به نفع خودمان نگه داریم؛ هم‌چنین تلاش بر این بود که بیشتر از فضاها استفاده کنیم اما در این مسئله خیلی خوب کار را نکردیم و فجری‌‌ها با تعویض‌هایی که داشتند، کار را هجومی کردند و موقعیت گل هم داشتند که ممکن بود حتی گل بخوریم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: همانطور که گفتم بازی خارق العاده‌ای نبود اما به هر حال خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم؛ با این شرایط امتیاز خوبی گرفتیم و شرایط‌مان در جدول بهتر شد.

در بخش پایانی این کنفرانس خبری سوالی درباره دستیاران نویدکیا پرسیده شد که پاسخ مدیررسانه‌ای سپاهان این بود که این مسئله خارج از بحث بازی امشب است و محرم نویدکیا نیز پاسخ کوتاه داد و گفت: نیازی نیست در این رابطه (دستیارانم) صحبت کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها