X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اسفند 1400, 06:34
کد خبر: 34576
خبرنگار: khani
نظرات: 0

فرشید طالبی عنوان کرد؛

تعدد ستاره دلیل بر موفقیت نیست/ سپاهان نیاز به روانشناس دارد

تعدد ستاره دلیل بر موفقیت نیست/ سپاهان نیاز به روانشناس دارد مدافع سابق سپاهانی‌ها می‌گوید از محمدرضا ساکت خواسته که یک یا دو روانشناس به سپاهان ببرد تا بازیکنان این تیم خودشان را پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد فرشید طالبی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد سپاهان پس ازبازگشت نویدکیا اظهار کرد: از ابتدا هم گفتم که اتفاق خیلی خوبی در مدیریت باشگاه بود که اجازه نداد نویدکیا برود. محرم نویدکیا اصلا نباید صحنه را خالی می‌کرد و مدیریت در این زمینه نشان داد که چقدر با تجربه است و تصمیم درستی گرفته‌اند. هرچقدر هم که محرم نویدکیا در صحنه‌های فوتبال تجربه داشته باشد، کار در مربی‌گری متفاوت است. این اتفاق هم به هر حال تجربه خوبی برای نویدکیا بود و به هر حال باز هم خداراشکر که در تیم ماند.

این حواشی شوک خوبی به تیم نویدکیا بود

او ادامه داد: سپاهان در دو بازی گذشته چهار گل به ثمر رساند و بسیار خوب کار کرد. این حواشی شوک خوبی به تیم بوده است اما این تیم باید باهوش باشد. درباره کارهای تاکتیکی معتقدم سپاهان خیلی نیاز به فضا دارد و جا دارد تا به سپاهان واقعی برسد. من به عنوان کسی که ۱۰ سال در اصفهان بازی کردم و برای قهرمانی می‌جنگیدیم، کاملا نویدکیا را درک می‌کنم. در تیم‌هایی که هوادار دارند انتظارات بیشتر است. سپاهان امسال همه فاکتورهای قهرمانی را داشت و بازیکنانی در این تیم حضور دارند که با کیفیت هستند.

انتظارات بالا رفته و کار سخت شده است

مدافع سابق سپاهان عنوان کرد: انتظارات بالا رفته و کار سخت شده است. نویدکیا سال دوم مربی‌گری‌اش را تجربه می‌کند و با این انتظارات کار راحت نیست. دیدیم که یک آن شانه خالی کرد و اتفاقاتی افتاد که نیاز به تجربه و مدیریت بیشتری دارد. البته این مساله طبیعی بود و فوتبال همین است. پاری سن ژرمن هم ستاره‌هایش را جمع می‌کند تا با غول‌های دنیا رقابت داشته باشد و ممکن است ناکام هم بماند. همیشه تعدد ستاره دلیل بر موفقیت نمی‌تواند باشد. جمع کردن یک تیم کامل مهم تر است تا این‌که یک تیم ستاره‌های زیادی داشته باشد.

سپاهان نیاز به روانشناس دارد

او با بیان این‌که فشار روی مهاجمان سپاهان زیاد است، گفت: معتقد هستم اگر استرس و فشار از فاز هجومی سپاهان خارج شود، شک نکنید برای هر تیمی خطرساز خواهد بود. کاملا مشخص است که برخی از بازیکنان سپاهان در شش قدم هم نمی‌توانند گل بزند و این استرس را در ساق بازیکنان نشان می‌دهد. من از محمدرضا ساکت خواستم یکی دو روانشناس به سپاهان ببرد تا بازیکنان این تیم خودشان را پیدا کنند. اگر این فشارها کم نشود، این بازیکنان اذیت می‌شوند. نوع خوشحالی مغانلو پس از گلزنی مقابل فجر را ببینید. این نشان می‌دهد که فشار روی آن‌ها زیاد است. به نظر من با چند پیروزی پشت سر هم سپاهانی‌ها از این شرایط خارج می‌شوند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها