X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 اسفند 1400, 12:55
کد خبر: 34577
خبرنگار: khani
نظرات: 1

اعتراض سپاهان به حضور تماشاگران در دربی تهران

ساکت: سازمان لیگ فقط برخی تیم‌ها را فرزند خود تلقی نکند

ساکت: سازمان لیگ فقط برخی تیم‌ها را فرزند خود تلقی نکند ساکت: سازمان لیگ فقط برخی تیم‌ها را فرزند خود تلقی نکند؛اعتراض سپاهان به حضور تماشاگران در دربی تهرانمدیرعامل سپاهان در گفتگویی از تلاش‌ها و مکاتبات رسمی این باشگاه برای اخذ مجوز ورود هواداران حرف زده است.
به گزارش " پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه"، در حاشیه جشن ملی ورود سهام سرخابی‌ها به سازمان بورس بود که خبر حضور 20 هزار نفری هواداران در ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی به صورت رسمی اعلام شد. این موضوعی بود که خیلی زود با واکنش علیرضا منصوریان سرمربی تیم صنعت نفت که تیمش هواداران پرشوری در آبادان دارد، مواجه شد و حالا هم مدیرعامل سپاهان به رفتار دوگانه مدیران فوتبال معترض شده است.

محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان، درخصوص حضور تماشاگران در دیدارهای سپاهان با اشاره به نامه نگاری هایی که انجام داده و اعتراض به رفتار دوگانه سازمان لیگ، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرده است: «نامه‌نگاری لازم را با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام داده‌ایم، هرگونه رفتار دوسویه توسط سازمان لیگ را نامناسب می‌دانیم. معتقد هستیم همه استان‌ها ظرفیت مدیریتی بالایی دارند؛ درواقع این امکان وجود دارد که همه استان‌ها میزبانی دیدارهایشان را با تماشاگر برگزار کنند.»

او که با ایمنا صحبت کرده، در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه امروز هم بار دیگر با فدراسیون و سازمان لیگ در همین رابطه نامه‌‎نگاری خواهند کرد، افزود:« امروز نیز مجدداً نامه‌نگاری‌های لازم را با فدراسیون و سازمان لیگ انجام میدهیم. حدود یک ماه و نیم گذشته در جلسه کمیسیون امنیتی شورای تأمین این موضوع را اعلام کردیم که علاقه‌مند هستیم مسابقات خود را با حضور هواداران برگزار کنیم. سامانه بلیت‌فروشی ما آماده خدمت‌رسانی است، صندلی‌های ورزشگاه با رعایت پروتکل‌ها برچسب‌گذاری شده و پیش‌بینی‌های لازم برای گیت‌ها صورت گرفته است. البته باید اعلام کنم که اداره بهداشت و درمان استان اصفهان آمادگی خود را به طور جدی اعلام نکرده است. بالغ بر ۲۰ روز است استانداری نامه‌ای را ارسال کرده است تا باشگاه سپاهان به سامانه رصد متصل شود تا هواداران را درخصوص تعداد دوز تزریق شده واکسن پالایش کند.»

مدیرعامل سپاهان بار دیگر با کنایه زدن به استقلال و پرسپولیس و انتقاد از سازمان لیگ گفت: «انتظار داریم اول از همه سازمان لیگ فوتبال کشور ابلاغ مورد نظر درخصوص حضور هواداران در استان اصفهان را انجام دهد. شایسته نیست که سازمان لیگ، فقط بعضی تیم‌ها را فرزند خود تلقی کند؛ خوزستان، تبریز، مشهد، اراک، اصفهان و دیگر مناطق ایران هم ظرفیت‌های انتظامی، امنیتی، بهداشتی و فنی‌ورزشیِ میزبانی را دارند. اگر ستاد کرونای کشور برای تهران مجوز می‌دهد برای دیگر شهرها نیز باید این اتفاق بیفتد. انتظار داریم اداره بهداشت و درمان اصفهان، باشگاه سپاهان را سریعاً به سامانه امید وصل کند و زمینه برای میزبانی فراهم شود. البته وقتی هیچ ابلاغیه از سوی سازمان لیگ به استان اصفهان ارسال نمی‌شود، طبیعتاً مسئولان استان نیز جدیت موضوع را برنمی‌تابند و ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. درخصوص باید اشاره کنم که آمادگی کامل برای میزبانی از هواداران بزرگ سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان داریم و حتی ستاد کمیسیون امنیتی شورای تأمین استان اصفهان هم جلسات خود را برگزار کرده است و واحدهای مختلف آمادگی دارند.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها