X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 اسفند 1400, 14:15
کد خبر: 34579
خبرنگار: khani
نظرات: 0

آقا محرم ، همان نویدکیا در روزهای سخت

آقا محرم ، همان نویدکیا در روزهای سخت محرم نویدکیا همچنان بر سر عهد و قول خود مانده و حتی در روزهایی که بالاترین فشار را تحمل می‌کند، از بهانه‌جویی و انتقال فشار روی داوران پرهیز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، این البته رفتاری نیست که کنار آمدن با آن در اوج استرس، هیجان و اضطراب‌های فوتبال چندان ساده باشد، ولی تصمیمی است که محرم نویدکیا در هفته‌های ابتدایی لیگ بیستم از آن پرده برداشت و حالا که روزها و لحظات بسیار سختی را همراه با تیمش سپری میکند نیز استوار برعهد خود مانده است.
در این بین کاپیتان سابق طلایی‌پوشان اصفهانی بازی های سختی را از کنار خط طولی تماشا کرده است. او شروع خوبی در اولین فصل مربیگری نداشت ولی پس از روزهای خوش نیم فصل دوم لیگ بیستم، شاید فکرش را هم نمی‌کرد که تیمش پیش از تعطیلات زمستانی جام حذفی را از دست داده باشد و چند هفته بعد‌تر امیدش برای کسب قهرمانی لیگ برتر را با سه تساوی متوالی مقابل ذوب‌آهن، هوادار و تراکتور در پایین‎ترین حد ممکن ببیند.

در همین بازی‌ها و شکست‌هایی که سپاهان متحمل شد، بودند صحنه‌های شک برانگیزی که می‌توانست هر مربی‌ای را نسبت به تصمیمات داوری به مرز انفجار برساند، اما نویدکیا که دو مرتبه هم استعفا داد ولی اقدامات او برای جدایی مورد قبول قرار نگرفت، فقط با آرامش در کنار خط مثل یک نظاره‌گر دقیق مشاهده می‌کرد تا شاید بتواند نقاط ضعف‌ تیمش را بپوشاند و در آینده از آنها نقطه قوت بسازد.


البته برخی با استناد به رفتار مربیان مطرح دنیا نظیر کلوپ، گوآردیولا، کونته، مورینیو، توخل و شور و حراراتی که گاهی در برخورد با داوران هم دارند، این انتقاد را به محرم نویدکیا وارد می‌کنند که رفتارش سبب می‎شود سپاهان در برخی بازی‌ها که تیم‌های حریف سعی در تاثیرگذاشتن روی داوری دارند، آسیب ببیند؛ موضوعی که صحبت درباره درست یا غلط بودن آن جای بحث زیادی دارد.
سپاهان در آخرین مصاف مقابل فجرشهید سپاسی با دو گل پیروز شد و حالا پس از چند هفته پرحاشیه و پرفشار که باشگاه زردپوش اصفهانی را به کانون اخبار داغ فوتبال ایران تبدیل کرده بود، نویدکیا با آرامش می‌تواند تیمش را برای دیدار بعدی مقابل نساجی مازندران و در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها