X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 اسفند 1400, 06:35
کد خبر: 34580
خبرنگار: khani
نظرات: 6

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

نساجی_سپاهان/ یورش به سمت دومین برد متوالی

نساجی_سپاهان/ یورش به سمت دومین برد متوالی تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر در مشهد مهمان نساجی است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، فردا _جمعه بیستم اسفندماه_ از ساعت ۱۶ تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های نساجی و سپاهان

جمعه، بیستم اسفندماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۶

ورزشگاه: امام رضا (ع) مشهد

داور:

پخش زنده: شبکه اصفهان (نیمه دوم)

آخرین رویارویی: سپاهان دو- نساجی صفر

یورش به سمت دومین برد متوالی


تیم فوتبال سپاهان هفته گذشته پس از سه تساوی متوالی بالاخره رنگ پیروزی را برابر تیم رده چهاردهمی فجرسپاسی دید. با این حال اما طلایی پوشان اگر رتبه بهتری نسبت به سومی در این فصل می‌خواهند باید بردهای متوالی تا انتهای لیگ کسب کنند و نتایج سینوسی مانند هفته‌های گذشته نداشته باشند. شاگردان نویدکیا در حالی به مصاف نساجی می‌روند که در سه دیدار قبلی برابر این تیم پیروز شده‌اند و مصاف با این تیم در مشهد و زمین چمن خوب ورزشگاه امام رضا (ع) شاید فرصت خوبی برای کسب دومین برد متوالی باشد. آخرین باری که سپاهان در دو دیدار متوالی لیگ به پیروزی رسید به هفته چهاردهم بازمی‌گردد که موفق شد فولاد را در ورزشگاه نقش جهان شکست دهد و به دومین برد متوالی پس از پیروزی هفته گذشته‌اش مقابل شهرخودرو برسد.

سپاهان با ۳۸ امتیاز از ۲۱ بازی در رده سوم جدول حضور دارد و فاصله ۷ امتیازی با رده دوم دارد. با این حال طلایی پوشان امیدوارند در هفته‌های آتی این اختلاف را کمتر کنند و فصل را با رتبه‌ای بهتر از سومی به پایان برسانند تا نسبت به فصل گذشته حداقل پسرفتی از لحاظ رتبه نکرده باشند.

در سوی دیگر اما تیمی حضور دارد که عملکردی متوسط مشابه با اکثر تیم‌های لیگ داشته است. نساجی که از اواسط نیم فصل نخست بازی‌های خانگی خود را در خارج از استان مازندران برگزار کرده است با ۲۶ امتیاز در رده دهم حضور دارد و نه امیدی به کسب رتبه‌های بالای جدول دارد، نه ترسی از سقوط. این تیم البته در هفته‌های گذشته دیدارهای مهمی با مدعیان قهرمانی در مشهد داشته است که برابر پرسپولیس با نتیجه سه بر یک شکست خورد اما دو هفته پیش استقلال را با تساوی بدون گل متوقف کرد. شاگردان ساکت الهامی هفته گذشته نیز پیکان را در تهران با یک گل شکست دادند تا نشان دهند به فرم مطلوبی رسیده‌اند.

گفتنی است در مدت زمان حضور محرم نویدکیا روی نیمکت سپاهان، این تیم بهترین نتایج را برابر نساجی کسب کرده است و در سه دیدار متوالی و بدون دریافت گل این تیم را شکست داده است.

سپاهان در حالی به مصاف نساجی می‌رود که با بحران مصدومیت بازیکنان خود در خط هافبک رو به رو است. حسن شوشتری، یاسین سلمانی، مسعود ریگی، جلال الدین علیمحمدی و سروش رفیعی بازیکنان مصدوم سپاهان هستند که برای دیدار با نساجی شاید سروش رفیعی بتواند تیم را همراهی کند. با این حال با توجه به وضعیت نامشخص مصدومان این تیم تا روز بازی، ترکیب سپاهان برای دیدار با نساجی به تست‌های نهایی بازیکنان مصدوم در روز بازی وابسته است.

ترکیب احتمالی نساجی:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگ، امیرمهدی جان ملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، متین کریم‌زاده، مرتضی منصوری، مسعود شجاعی و اکبر صادقی

ترکیب احتمالی سپاهان:


رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی، میلاد جهانی و شهریار مغانلو
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها